sâmbătă, 10 octombrie 2009

Despre Romantism


Romantismul pentru mine reprezinta esenta vietii mele,nu as putea trai fara sentimente ,fara dragoste,este un elixir care imi mangaie sufletul si il hraneste continuu cu iubire,pace si speranta.Sunt foarte romantica,poate mult peste limita dar imi place ,asa simt daca nu as fi asa nu as mai fi eu,m-as simti pustie.Stiu ca traim intr-o lume in care din pacate romantismul a cam pierit,insa in adacul sufletului toti avem o parte romantica,ce revarsa multa iubire.
Romatismul inseamna daruire,frumusete,dragoste si multa inspiratie divina.As putea sa scriu mii de randuri despre romantism insa ma opresc aici si am sa inchei cu cateva versuri scrise de mine:
"In imensul adanc din privirea ta
Inima mea suferinda,e vindecata
O picatura de as fi,atunci cand cerul plange
Buzele sa-ti le mangai,in sufletul  tau sa pot ajunge"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu