marți, 20 octombrie 2009

Feeria Madridului

Spania este tara visurilor mele,dintotdeauna mi-am dorit sa vizitez aceasta tara minunata.Fiind o fire mai romantica si visatoare capitala Spaniei, Madrid este un oras ce emana caldura sufleteasca si multa pasiune pentru frumos si cultura.Cunosc Madridul doar din poze,insa cand il privesc parca sunt acolo plimbandu-ma pe strazile minunate pline de farmec si ma las invaluita de frumusetea cladirilor,energia oamenilor ce mereu parca zambesc,dar mai ales de magia muzicii salsa ,ce iti da pofta de viata prin ritmul latin care ne curge si noua prin vene.Madridul este plin de viata si primitor ,sunt atatea locuri feerice pe care mi-as dori sa le vizitez,gradini ,parcuri,muzee,palate,Palatul Regal care este impresionat si de ce nu si faimoasa arena grandioasa unde au loc luptele cu tauri Las Ventas,chiar daca nu sunt adepta violentei,sunt curioasa cum arata si ce sentimente profunde inspira.Serile in Madrid eu le vad romatice dar pline de pasiune si energie,eu as dansa pana la epuizare intrun club de salsa!
Madridul este o destinatie exotica ,plina de mister ideal pentru o vacanta relaxanta.Mi-ar placea sa petrec un revelion in acest oras pentru a simti de aproape vibratiile muzicii salsa,chiar am auzit ca biletele de avion nu sunt asa scumpe iar, o oferta de weekend ar fi magnifica pentru a patrunde putin in magica lume a Madridului!
Acum m-a cuprins un pic melancolia ,povestind despre marele meu vis si anume Spania,si inima acesteia Madrid!
Aceste cuvinte se datoreaza participarii mele la "Blogoriada Go Travel" si va invit sa povestiti si voi despre gloriosul Madrid aici http://www.gotravel.ro/blog/go-travel-te-provoaca-la-blogoriada/!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu