joi, 22 decembrie 2011

Review ulei de argan



Imaginea este preluata de pe www.organik.ro

Uleiul de argan e foarte cautat in ultima vreme datorita numeroaselor sale proprietati.
Uleiul de argan este considerat cel mai rar ulei din lume, fiind supranumit si aurul Marocului.
Uleiul de argan este bogat in vitamina E si steroli, polifenoli, squalene, Omega 9 si Omega 6, avand proprietati antioxidante deosebite.

Uleiul de argan poate fi folosit cu succes pentru:
  • hidratarea pielii;
  • imbunatatirea aspectului tenului;
  • redarea elasticitatii pielii;
  • refacerea filmului hiprolipidic;
  • tratarea pielii uscate, psoriazis, eczeme, acnee;
  • prevenirea vergeturilor (recomandat femeilor gravide);
  • intarzierea aparitiei ridurilor;
  • cicatrizare;
  • intarirea unghiilor ;
  • hidratarea buzelor;
  • tratamentul parului.
Eu l-am cumparat aproximativ acum sase luni de pe organik.ro,fiindca am tot vazut mai multe review-uri pozitive si nu m-am putut abtine sa nu-l incerc si eu.L-am luat la oferta 3 sticle de 50 ml la 110 lei,2 le-am dat matuselor mele iar una am pastrat-o eu.A sosit prin posta sigilat,aveam ceva emotii insa a fost ok,sticla este din plastic,dar ce nu-mi place la ea ,este ca nu are o pompita pentru a putea doza uleiul.
Are un miros putin ciudat,insa mie imi place,seamana cu uleiul de masline.
Intra foarte repede in piele,si nu ramane fata uleioasa,si ma pot machia dupa fara sa astept .Hidrateaza binisor,insa iarna nu prea face fata ,mai trebuie sa aplic si crema,eu am fata mai uscata iarna si am nevoie de o hidratare mai intensa.
L-am folosit si pe par,il aplic cu 30 de minute inainte de a-l spala si am observat ca i-a conferit o stralucire naturala parului,insa din pacate nu are efecte miraculoase asupra caderii parului.
L-am aplicat si pe unghii ,iar efectul este unul de hidratare si stralucire naturala a unghiei.
In concluzie este un ulei bun,poate adevaratele efecte se vad in timp,nu face minuni insa este bun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu