duminică, 22 ianuarie 2012

Banane prajite pe "pat " de ananas

Azi am mai facut ceva dulce si anume banane prajite ,eu sunt inebunita dupa dulciuri ,nu pot fara ele:)






Reteta:

 banane
scortisoara
1 ou
ulei de samburi de struguri
o felie de ananas prospat
glazura dua Dr Oetker

Am taiat bananele in 4 ,am amestecat intr-un bol oul cu scortisoara.Am pus o parte din banane in bol,si apoi le-am pus in tigaia incinsa cu ulei .Le-am scos pe servetele pentru a elimina excesul de ulei si apoi le-am asezat pe o felie de ananas si le-am glazurat cu ciocolata.Foarte simplu,dar delicios:)Pofta buna!


2 comentarii:

  1. Arata bine dar imi pare rau de acele banane pe care le-ai prajit desi sunt asa bune natural. Eu mi-as fi facut o salata de fructe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am facut si salata,aveam prea multe banane prin casa si am zis sa sa le folosesc in doua moduri:)

    RăspundețiȘtergere