miercuri, 28 martie 2012

Sandalute braziliene www.zorilestore.ro

Am primit extrem de repede sandalele de la www.zorilestore.ro  in cadrul campaniei -"Campanie pentru 400 de bloggeri: ZorileStore.ro iti ofera gratuit o pereche de papuci brazilieni" si le multumesc pentru promptitudine si sansa de a testa sandalute !
Numai cand am citit ca sunt fabricate in Brazilia ,m-a luat asa o melancolie,eu fiindca fascinata de aceasta tara ,imi doresc de mult timp sa ajung acolo si sa dansez pe plajele lor alaturi de localnici,dar haide sa va vorbesc despre sandale fiindca m-a luat "valul brazilian:" si daca ma ia de tot nu ma mai opresc:))


E agora para  falar sobre sandálias:


Au sosit in aceasta cutie draguta:








Sandalele pe care le-am ales au un model simplu,initial mi le doream pe cele cu steluta dar nu am avut noroc,insa sunt dragute si acestea.Sunt foarte comode ,inca de la prima incaltare.Talpa este flexibila si pare destul de rezistenta si confortabila in interior.Chiar daca nu sunt adepta papucilor cu "chestia " aia intre degete,la sandalele acestea nu ma deranjeaza fiindca materialul nu este tare astfel incat sa ma raneasca dar nici prea moale,astfel incat sa-mi iasa din picioare.Abia astept sa vina vara pentru a le purta si poate cei din Brazilia au dat cu ceva "praf de samba" ,iar atunci cand le pun in picioare sa stiu pasii la perfectie:))Deja mi-am facut in minte cateva tinute cu care le voi purta.Venha o verão!


Sunt confectionate din 100% materiale reciclabile 
Material:
PVC. Plastic foarte moale brevetat "Melflex" 


2 comentarii: