joi, 12 aprilie 2012

Alege ECO-Luna eco la Papetarie.net

Cand vorbim de  Eco ,multi se gandesc ca  e un trend ,pe care trebuie neaparat sa-l adopte daca vor sa fie in pas cu lumea,altii se gandesc ca e un moft al bogatilor  la care ei nu au acces fiindca nu-si permit,unii spun ca e o tampenie ,ca viata trebuie traita fara limita si mai sunt si cei care stiu ce inseamna Eco dar nu le pasa.Ei bine Eco semnifica mediul inconjurator,mediul in care fiecare dintre noi traim,insa putini sunt cei care il protejeaza si multi cei care il distrug intentionat sau neintentionat, pur si simplu din nepasare,lene...

Ma indigna faptul ca am ajuns sa creem o lume atat de industrializata,plina de chimicale si am uitat de minunatiile pe care natura ni le poate oferi daca avem grija de ea si nu o distrugem,insa din pacate interesele  financiare ale unor oameni sunt mai presus de orice,iar noi cei care suntem beneficiarii nu facem nimic,traim in nepasare,intr-un glob de cristal imaginar si ne preocupam de lucruri ce candva ne vor distruge.
Reciclarea este un pion foarte important in salvarea mediului inconjurator,de aceea toti ar trebui sa constientizam cu adevarat beneficiile ei ,incepand de la autoritati si pana la fiecare om din aceasta tara.Avem recipiente pentru a recicla corect,insa nu le dam importanta ,iar cei responsabili de colectarea lor fac acelasi lucru.
Putem incepe sa reciclam produsele pe care le folosim zilnic acasa,dar si cele de la servici,de asemenea sa folosim produse din materiale reciclate si astfel vom reusi sa respectam mediul inconjurator.

Papetarie.net ne ofera la dispozitie produse din materiale reciclate si ne ajuta sa descoperim ce lucruri minunate pot fi create din materiale reciclate,materiale pe care majoritatea dintre noi le arunca intamplator.

Pe site gasiti articole de birou si articole de birou eco alcatuite din  produse din materiale reciclate.

"Echipa Dacris a inteles cat de important este sa aiba grija de mediul in care traieste. De aceea, ne antrenam permanent sa adoptam atitudinea verde atat la birou cat si acasa si sa o transformam intr-un mod de viata. Acelasi principiu il urmam si atunci cand selectam din oferta furnizorilor acele produse verzi, care respecta mediul incojurator. 


Dacris va propune COLECTIA VERDE de articole pentru birou

Produse din materiale reciclateATITUDINEA VERDE
In 2008 am lansat primul catalog de articole de birou ce continea produse realizate din materiale reciclate.
Am promis atunci ca vom dezvolta constant aceasta categorie de produse ECO. Si pentru ca ne tinem promisiunile, in catalogul nostru anual de produse am creat un capitol special, destinat in exclusivitate produselor de birou ECO.
Produse de birou ECO:
* Pilot BegreeN, instrumente de scris
* 3M Post-it® reciclate, notite adezive
* Tix ECOAero, notite adezive
* Xerox, hartie reciclata
* Earth-it® Bi’silque, sisteme comunicare si prezentare in afaceri
* ECO-Printy Trodat, stampile
* R-Kive® Fellowes, articole de arhivare
* ECO RAPID, perforatoare si capsatoare
* ECOStyle SKAG, caiete cu spira

Pilot BegreeN este prima gama de instrumente de scris din lume, realizata din materii prime reciclate in proportie de cel putin 70%. Toate componentele din plastic sunt fabricate 100% din plastic reciclat si toate pixurile din gama sunt prevazute cu rezerve. Asa ca data viitoare cand lucrati, studiati sau pur si simplu mazgaliti ceva, ganditi-va la mediu si faceti o alegere constienta. Folositi noua gama de instrumentede scris reciclate Pilot BegreeN mai ales ca nu va costa nimic in plus si nici nu renuntati la calitatea cu care ati fost obisnuiti."

Nu e greu sa alegi produse Eco,fie ca muncesti la birou ,esti la scoala sau  pur si simplu pentru uzul personal produsele sunt diverse si la un pret rezonabil,pixuri,hartie copiator xerox,capsator,marker,caiete cu spira s.a toate realizate integral/partial din materiale reciclabile.

De ce m-am gandit  sa aleg Eco?Fiindca mie imi pasa de mediul inconjurator,am inceput cu reciclarea corecta,cel putin din partea mea,daca cei care ridica materialele puse corect in containere nu respecta acest lucru ,eu nu pot face mai mult,cel putin nu singura,daca ar fi mai multi oameni care ar trimite reclamatii la autoritati sunt sigura ca reciclarea s-ar efectua cu adevarat.
Legat de articolele de birou eco,am si eu doua,nu sunt multe insa pentru inceput eu zic ca e ok.Am un caiet/agenda cu spira si un set de creioane dragute:)






Voi reciclati?Cumparati produse eco?
Pupici si nu uitati Eco nu este un trend ci un stil de viata corect ce respecta natura!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu