luni, 16 aprilie 2012

Bunatati de Paste!

Hristos a Inviat!Pentru Pasti toata lumea a gatit bucate alese,nu stiu cati mai fac cozonac si pasca acasa insa nu se compara cu cele din comert,am salivat joi,vineri si sambata dupa cozonac ,mireasma sa a ramas impregnata in toata casa ,yammy iar cand am gustat prima felie proaspata ,frageda si plina cu nuca si rahat ,parca mancasem cel mai bun cozonac de pe planeta,facut de mama bineinteles,vorba aceea ,nimic nu e mai bun decat  cozonacul facut ca la mama acasa:)









5 comentarii:

  1. Arata delicios!
    Sarbatori fericite si pofta buna la cozonac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat!Cred si eu ca a fost delicios,felicitari mamei tale,este o gospodina adevarata,care nu renunta la traditii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am cozonac facut de mamaia ;).Mi-ai facut pofta!! Am fugit sa pap si eu o felie

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc la fel fetele:)pofta buna si voua!

    RăspundețiȘtergere