miercuri, 25 aprilie 2012

Cum ma dau cu ruj?:)

Probabil suna stupid,nu ?!si fetitele de doi ani stiu,dar m-am gandit sa va arat ,asa de distractie ,fiindca zilele trecute tot am facut cateva poze si un colaj cu acest lucru:)
Ei bine prima data hidratez buzele,cu deliciosul balsam Apidermaliv,apoi aplic putin corector Oriflame,in rujul buzelor pentru a crea impresia de "bigg lips" :)),nu din alea care explodeaza de botox,next step conturarea buzelor ,si fiindca citisem pe diferite bloguri de creioanele Ada ,mi-au facut "pofta" fetele si mi-am luat un creion de buze intr-o nuanta adorabila,un corai si am dat doar 1 leu:))nu stiu ce ingrediente o fi avand insa culoarea e super si culmea nu-mi usuca buzele(asta poate datorita Apidermaliv).Dupa ce am creat conturul,aplic creion pe toata suprafata buzelor,pentru a-mi mentine buzele colorate mai mult timp si apoi am aplicat glossul  Radiance(care v-am spus ca nu imi place cum miroase dar culoarea si textura sunt ok si i-am pus o picatura de ulei esential de capsuni si acum miroase fenomenal).Gata cu povestitul si sa va arat " marea rujare":))







Nu aruncati cu rosii:)))




8 comentarii:

  1. Imi place foarte mult rezultatul!

    Ce numar e creionul de la Ada?

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine! Creioanele Ada sunt printre preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca si tu ai contur natural la buze si totusi ti-ai dat cu contur si ti-a iesit foarte bine...mie nu imi iese :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce rosii?!Mai bine zis,felicitari...arata super bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc fetele:)Andreea daca nu aplic contur si eu am tendinta sa depasesc conturul natural cand imi strang buzele

    RăspundețiȘtergere