marți, 10 aprilie 2012

Review crema hidratanta Himalaya

Am achizitionat crema impreuna cu gelul de curatare acum ceva timp si de atunci o folosesc aproape zilnic.

 Ce spune producatorul:

Himalaya Herbals este o gama de produse naturale,eficiente si sigure,care contin ierburi atent selectionate din inaltimile Muntilor Himalaya.Combinand ce este mai bun din Ayurveda cu ani de cercetare  stiintifica,aceste produse redau sanatatea si vitalitatea pielii dumneavoastra,hraneste,hidrateaza si protejeaza.
O crema usoara  pentru folosirea de zi cu zi,pentru a va mentine pielea sanatoasa si supla.Aloe Vera hraneste si hidrateaza ,in timp ce winter cherry si copacul Kino Indian protejeaza pielea impotriva efectelor negative ale mediului si vremii uscate.








Impresia mea:
Este o crema care poate fi folosita zilnic atat dimineata cat si seara,are o textura fina ,usoara,intra foarte repede in piele si acolo ramane.Cand o aplic simt niste mici piscaturi,la inceput mi s-a parut ciudat si m-am speriat ,crezand ca voi face alergie,insa dupa aceea m-am obisnuit si mi-am dat seama ca acesta este modul ei de actiune,presupun ca e de la aloe vera sau copacul Kino nu stiu exact.Imi place ca e hidratanta si nu-mi revine uscaciunea pielii dupa ce o aplic,este si legera ,nu ramane fata uleioasa,merge perfect primavara si vara ,eu am folosit-o si iarna si a fost bunicica,insa nu in totalitate fiindca eu am pielea mai uscata iarna si am nevoie de o hidratare mai intensa.
Mirosul nu este extraordinar,a ierburi insa nu ma deranjeaza.Am spus ca e buna si seara,cel putin pentru mine,cand o aplic seara, dimineata ma trezesc cu tenul catifelat ,ceea ce e foarte bine.
Dupa ce o termin pe aceasta mai am o cutie ,si o voi folosi cu placere,de obicei ma plictisesc de creme si imi place sa experimentez dar  de aceasta nu m-am plictisit.
Ce nu-mi place e ca are parabeni .

Cantitate:50ml
Ingrediente:
aqua, mineral oil,glycerin,cetyl alcohol,cetearyl ethyhexanoate,glyceryl se,cetearyl alcohol,triethanolamine,aloe barbadensis leaf extract,ptecarpus marsupium bark extract,glyceryl stearate and peg-100 stearate,carbomer,phenoxyethanol,fragrance,withania somnifera root extract,centella asiatica extract,methylparaben,propylparaben,bht,disodium edta




3 comentarii: