vineri, 15 iunie 2012

Ce am mai cumparat/primit

Mi-am cumparat Spray-ul pentru protectie solara SPF+ 50 de la Ivatherm si Laptele de corp dupa plaja Ivatherm,la campania Trender nu am avut noroc :(


Am primit o masca faciala si un mini sapunel care miroase diviiiiiiiiiiiin de la Apidava castigate pe blogul Siginei  multumesc!
Am primit pentru testare de la Rimmel London si Astor  cateva bunatati,multumesc<3urmeaza review

Si de la Rexona un deodorant si o bratara dar erau stresanti clopoteii si i-am facut viteza:)):

13 comentarii:

  1. Sa le folosesti sanatoasa scumpa:* Asteptam un review la rimel:D

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere! Nici eu nu am avut noroc la campania Ivatherm! Te astept si pe blogul meu Te astept si pe blogul meu daca nu ai poposit pana acum pup
    http://bebicisimamiciperfecte.blogspot.ro/

    de astazi te urmaresc si eu prin gfc

    bafta

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere