joi, 21 iunie 2012

OASAP SUPER GIVEAWAY of 152 items

Hello abia ce s-a terminat un giveaway si incep altul,acesta nu era planuit insa sper sa va inscrieti premiile sunt wow!Site-ul Oasap organizeaza un  giveaway super tare cu 152 de articole vestimentare(daca ati vazut postarea cu gentute sigur stiti despre ce vorbesc)



Regulile sunt putin mai diferite ,tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti intrand pe aceasta pagina si sa indepliniti urmatoarele conditii:
1.Sa va creati un cont pe site-ul Oasap, dupa inscriere veti primi un  cupon de reducere de 20% la cumparaturi (transportul este gratuit indiferent de valoarea cumparaturilor),
2.Sa alegeti de aici de la 1 pana la 3 articole preferate (in functie de cate intrari veti avea) marimea potrivita si apoi apasati butonul VOTE.

Conditii optionale pentru 2 intrari:
1.Like la pagina de Facebook a site-ului Oasap
2.Sa urmariti Oasap Pinterest

La fiecare 100 de intrari de pe Link-ul din postarea mea se va alege o castigatoare, bafta si sper sa va inscrieti in numar cat mai mare de aceasta data premiile sunt super.Daca nu sunt 100 de intrari nu se extrage pe nimeni ,dati share sa se inscrie cat mai multi!
Se incheie pe 10 iulie!Eu o sa intru mai rar pe blog insa nu uit de voi:)


3 comentarii:

  1. Facebook: Andreea Popa
    Am votat: Sleeveless Ruffled Stand Collar Silk Star Dress Twin Set (Baby Blue), Vintage Polka Dot Cut Out Back Sheared Waist Silk Dress (Pale Peach) si Asymmetrical Pleated Sash Printed Silk Dress (Pale Almond)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inscris...Multam de pont :*

    sti de concursul de pe blogul meu? nu mai stiu daca ti-am spus si mai urmeaza unul curand...
    http://anfreutza.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere
  3. fb-Monika Erzsebet
    pinterest-Medvei Monika
    cont- medveimonika@gmail.com
    votat-PIECE CROSSOVER PLEATED MIDI DRESS...M
    FRINGED FLOWER DRAWSTRING TWIST LOW... M
    SPAGHETTI STRAP RAINBOW CHECK TIERED... M

    RăspundețiȘtergere