marți, 5 iunie 2012

Swatch oja magnetica Flormar

Cred ca e sigura oja care mi-a dat batai de cap,nu prea am rabdare sa-mi fac unghiile ,o oja simpla si gata ,aceasta e a treia  incercare  a doua imi iesise mai bine dar am uitat sa fac poze:( si acum la a treia eram pe fuga,nu au iesit perfect asa ca nu aruncati cu rosii:))Dar tot imi place ,chiar daca eu m-am chinuit putin .
P.S Aveti grija sa nu murdariti magnetul cum am facut eu,de fiecare data cand imi faceam unghiile suna telefonul :))si se mai atingea putin magnetul de unghie.










5 comentarii:

  1. frumoasa nuanta si ti-au iesit foarte bine.am si eu oja magnetica de la Flomar dar nu prea reusesc sa ma descurc cu magnetul.acum ce e drept nu am nici unghiile mari

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar arata f bine, nu am incercat pana acum oja magnetica.

    RăspundețiȘtergere
  3. tks:)Catalina ,am incercat si pe unghiile mici si a fost mai bine ,magnetul acoperea perfect unghia

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult aceasta oja magnetica! as vrea sa-mi iau si eu, sper sa ma pricep :(

    RăspundețiȘtergere