duminică, 11 noiembrie 2012

Traieste viata ca o poveste

Ce frumoasa ar fi viata daca am trai-o asa cum visam noi.In copilarie adoram sa citesc povesti cu printese si printi si acum inca imi place si parca ma cufund in alta lume cand le citesc.Cred ca ma regasesc in fiecare poveste citita,cat eram mica ma credeam "Scufita rosie",eram inocenta ,imi placea sa merg la bunici si ma feream mereu de "lupul cel rau",un caine foarte violent ce mereu imi iesea in cale spre drumul catre bunici,noroc ca eram cu bicicleta si pedalam foarte tare cand treceam pe langa casa lui.Aveam momente cand imi doream sa fiu "Barbie",eleganta,stilata cu parul matasos si lung cu ruj roz si parfum dulce de bomboane.

Am crescut si am zburat precum "Jasmine" departe de lumea cea rea de pe pamant,cat eram in aer ma simteam libera si in siguranta,era o lume fascinanta ,magica unde orice dorinta devenea realitate,dar din pacate am coborat din nou pe pamant si am simtit asa o tristete ,de parca cineva mi-ar fi furat inima.Si atunci m-am gandit la "Alba ca Zapada",la inocenta ei si m-am regasit oarecum in ea,si eu am intalnit multe "mame vitrege" care au vrut sa ma "otraveasca" cu rautatea lor,dar am avut si noroc sa intalnesc "pitici" de treaba care m-au ajutat sa trec cu bine peste necazuri si apoi l-am intalnit pe print.Dar nu a fost usor nici aici ,ma simteam precum "Cenusareasa" ,umilita dar curajoasa pentru a infrunta pe oricine se impotriveste dragostei noastre,si pana la urma printul mi-a gasit "pantoful" si a ramas alaturi de mine.Totusi la inceput parca m-am simtit rapita precum  Belle din "Frumoasa si bestia",printul parea o bestie la inceput insa dupa ceva timp mi-am dat seama ca are un suflet bun,de print,probabil era sub influenta malefica a vrajitoarelor.Mi-as dori sa fiu o combinatie dintre toate aceste printese,o printesa cu parfum unic de poveste,inocenta,puternica,senzuala,eleganta si stralucitoare.

Jasmine Cartoon

3 comentarii:

  1. in adancul iniminilor noastre suntem cenusarese , printese si de fiecare data cand citim o poveste copilor ai lasam sa treaca in magia visurilor .

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi mulţumim pentru participarea la concurs! Baftă multă!

    RăspundețiȘtergere