luni, 10 decembrie 2012

Guest post

Hello,Lucica Dima castigatoarea periei Tangle Teezer a primit peria si a revenit cu parerea ei despre aceasta:

"Buna. Multumesc inca o data pentru premiu. Am primit peria acum cateva zile. Este minunata, pur si simplu o ador. Am avut mereu probleme cu parul, pentru ca se incurca repede, fiind destul de lung si a fost intotdeauna destul de dificil de descurcat. Sincer, nu ma asteptam sa am rezultate atat de bune cu peria Tangle Teezer, insa efectele au fost de-a dreptul surprinzatoare. Pentru ca aluneca foarte usor pe par, acum am putut sa-l descurc mult mai repede si fara durere, chiar si cand era ud. Dupa dus, am folosit un balsam pentru par si, datorita periei Tangle Teezer, acesta s-a distribuit uniform pe toata suprafata parului. Ce mai imi place foarte mult este forma ei, pentru ca incape perfect in palma, este foarte usoara si se curata foarte repede. Sunt foarte incantata de ea si ma bucur ca am avut ocazia sa o castig. O zi buna!"

Lucica Dima

Se pare ca si ea este la fel de incantata ca si mine!Sa o folosesti cu placere in continuare Lucica!Pupici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu