marți, 19 martie 2013

Leapsa de la Juliet

Hello astazi raspund provocarii Juliet.ro, care ofera bloggeritelor sansa  de a castiga minunata paleta Naked Basics de la Urban Decay,eu ador nuantele nude si le folosesc zilnic .


Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?

Am invatat multe lucruri, sa folosesc pensulele pentru machiaj,cum sa ma machiez corect ,cum sa-mi aleg mai atent produsele cosmetice in functie de ingrediente ,cum sa fac cumparaturi online si in continuare sunt in proces de invatare fiindca nu ne ajunge viata cate lucruri avem de invatat si de descoperit.


Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?

 Da le imprumut, insa mai rar ,mai mult le fac cadou cosmetice care mie nu mi se potrivesc si stiu ca li s-ar potrivi lor .


Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?

Sunt multe aspecte placute,interactiunea cu alte bloggerite, cu cititoarele  si cu diverse companii,mereu descopar lucruri noi si  sunt mai informata.
Un aspect neplacut ar fi timpul,fiindca sa te ocupi de un blog necesita ceva timp si inspiratie si nu mereu am inspiratie,pe mine ma "paleste"  noaptea tarziu pe la 12-1 :))  Si rautatile gratuite incerc sa le ignor.


Cum iti vezi blogul peste 10 ani?

Sincer nu stiu ,poate atunci voi avea alte prioritati insa nu se stie niciodata,deocamdata ma bucur de prezent si nu mai privesc prea mult in viitor.

Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?

Daca mi se pune pata pe un produs e posibil ca un review negativ sa nu ma impiedice sa-l achizitionez ,insa depinde ,de obicei citesc review-uri si daca simt ca o persoana este compatibila cu mine ,ma refer la anumite carateristici,poate avem cam acelasi tip de ten etc ,atunci poate sa-mi influenteze decizia de a cumpara sau nu acel produs.


Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?

Gelul contur ochi de la Hofigal ,imi place acest produs ne-am inteles bine si ne vom intelege pentru mult timp de acum incolo.

Cat timp pe saptamana dedici blogului (scrirea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)

Destul de mult timp ,majoritatea timpului meu liber si nu ma vad fara ,e o buna metoda de relaxare si uitare.

Daca va face placere puteti raspunde si voi provocarii lansate de Juliet.

2 comentarii:

  1. Iti multumesc pentru participare, mi-a facut place sa citesc raspunsurile tale. Nu uita una dintre reguli este sa adaugi juliet.ro in blogroll-ul tau pe durata desfasurarii aceastui concurs. iti urez multa bafta ;)

    RăspundețiȘtergere