sâmbătă, 9 martie 2013

Review Crema hidratanta pentru ten ANIAN cu extract de goji si rodii

Hello,astazi am sa va povestesc de crema hidratanta pentru ten ANIAN cu antioxidanti din  extracte de goji si rodii,pe care mi-am dorit sa o incerc de ceva timp si am avut ocazia prin amabilitatea celor de la Triodeluxe.Am o luna de cand o testez si o folosesc zilnic ,o aplic in fiecare dimineata.


Imi place ambalajul rosu,de obicei nu ma las atrasa de ambalaje insa daca e rosu cu siguranta as fi cumparat-o ,bine nu numai pentru ambalaj ci si pentru cele doua fructe preferate  din compozitie goji si rodii ,goji mananc mai rar ,prefer catina romaneasca fiindca e mai ieftina ,dar e foarte bun ,iar rodii mananc foarte mult ,ador gustul lor usor acrisor si culoarea intensa.

Mirosul cremei este delicat si usor acru specific celor doua fructe si e revigorant.


Ce spune producatorul:
Crema de zi hidratanta pentru fata ANIAN contine extracte de goji si rodii care, gratie proprietatilor lor antioxidante dovedite, combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.
RezultateCrema va lasa pielea hidratata, neteda, fina si protejata impotriva semnelor de imbatranire.
Mod de folosire: Se aplica dimineata, dupa demachierea fetei si gatului, prin masaj circular usor si evitand zona ochilor.


Ce spun eu:
Crema are o consistenta vascoasa ,dar spre surprinderea mea nu este grasa se intinde usor  si intra destul de repede in piele fara sa lase senzatia de fata uleioasa.Dupa aplicare imi simt tenul mai relaxat si revigorant.Hidrateaza destul de bine si catifeleaza, avand in vedere este potrivita tenului normal/mixt ,iar tenul meu momentan e mai mult uscat .Chiar daca  a venit primavara si numai este asa frig ,vantul este cel care mi-l usuca,insa el este mixt in sezonul cald.
Imi place ca este necesara o cantitate mica pentru a-mi hidrata tenul si astfel ma va tine ceva timp.
Efectul este pe placul meu,pielea arata normal si hidratata .



Aspectul cutiei nu prea ma impresioneaza ,mai vesel e ambalajul,dar imi place ca are capacel de protectie.

Ingrediente:aqua,cyclopentasiloxane,cetyl alcohol,glycerin stearate,dicaprylyl ether,glycerin,ethylhexyl,stearate,caprylic/capric trigliceride,butyrospermum parkii,stearic acid,peg-100 steareate,aloe barbadensis,cera microcristallina,lycium barbarum fruit extract,punica granatum fruit juice,dimethicone,sodium carbomer,allantoin,panthenol,tocopheryl acetate,propylene glycol, peg-40 hydrogenated castor oil,trideceth-9 tocopherol,disodium edta,propylparaben,imidazolidinyl urea,parfum,butylphenyl methylpropional,alpha-isomethyl ionone,hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde,hexul cinnamal,geraniol,citronellol,linalol,limonene,benzyl alcohol,methylchloroisothiazolinone,methylsothiazolinone.


Gramaj:50 ml 
Termen de valabilitate:    12 luni de la deschidere/

Pret:48 lei



*acest produs a fost primit pentru testare



3 comentarii:

  1. Si eu am fost(si inca mai sunt) tentata sa o incerc...imi lac produsele celor de la anian...produsele de par sunt dementiale din punctul meu de vedere...pe viitor, cand termin stocul deja existent o incerc si eu ! Ms pt prezentare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da si produsele de par sunt bune,npc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. deci intr-un cuvant sunt bune produsele ANIAN,o sa le incerc cu incredere.

    RăspundețiȘtergere