marți, 23 aprilie 2013

Review Sampon Anian Hidratant cu galbenele

Hello,astazi vreau sa va vorbesc despre samponul Anian Hidratant , initial vroiam sa-l cumpar dar cei de la triodeluxe.ro au fost draguti si mi l-au trimis si pe acesta pentru testare.

Ce spune producatorul:

 Samponul ANIAN Natural este preparat din ingrediente botanice – toate resurse regenerabile – apa si saruri naturale. Este imbogatit cu diferite plante pentru fiecare tip de par, dand  un aspect sanatos si stralucitor.
Samponul Hidratant – pentru folosire frecventa – indicat pentru par normal, este imbogatit cu galbenele, aloe vera si fructe mediteraneene (strugure, mar si piersica), trateaza parul cu grija si ii confera stralucire. Cu vitamine, glucoza si aminoacizi hraneste si hidrateaza parul, lasandu-l curat si matasos. Fara ingrediente de origine animala. Recipient reciclabil.

Instrucţiuni de folosire: Aplicati pe parul ud, masati usor, apoi clatiti cu apa din abundenta.

Ce spun eu:

Imi place ambalajul , cand il privesc parca ma imaginez pe un camp plin de flori parfumate ,galbenelele nu sunt  ele foarte parfumate insa beneficiile pe care le aduc corpului nostru sunt numeroase .
Mirosul este placut,dulce ,are consistenta asemanatoare gelului  de aloe vera.
Curata bine parul,face spuma atat cat am nevoie , nu imi descurca de tot parul ,mai  am   nevoie de balsam pentru a fi neted ,insa se observa o mica actiune de netezire si astfel reduc putin cantitatea de balsam , fetele cu parul drept cred ca sunt mai norocoase din acest punct de vedere , nu li se incurca mereu parul .
Dupa 3 zile parul arata bine , samponul nu favorizeaza ingrasarea acestuia.
Cantitatea e generoasa 400 ml iar in raport cu pretul, 12 lei mi se pare avantajos.
Este destinat parului normal.
Ingrediente:

Il gasiti aici!


*Produsul a fost primit spre testare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu