sâmbătă, 4 mai 2013

Paste Fericit!

Hello, se apropie Sfintele Pasti , la mine sunt aproape gata bucatele ,doar ouale au mai ramas de vopsit si lipseste mielul,anul asta nu avem miel :(. Mie imi place carnea de miel,mama nu e suporta deloc .
Mama a pregatit cozonac si pasca de casa, drob ,salata boeuf ,friptura  de pui si de caprioara s.a.

Roast Lamb with Lamb Sausage Crust and Fresh Grape Pan Sauce    Roast Lamb with Lamb Sausage Crust and Fresh Grape Pan Sauce

Voi ce bucate bune ati facut? Daca aveam timp faceam si o prajiturica speciala dar din pacate nu am reusit .

De Pasti nu se pregatesc atat de multe feluri de mancare precum de Craciun ,este o vorba ''Crăciunul este sătul, iar Paştele este fudul'' .

Imi pare rau ca nu am fost ieri la biserica ,mereu ma duceam in Vinerea Mare ,dar am fost la munca toata ziua.Ramane sa merg in seara aceasta la Inviere .
Un Paste Fericit si linistit va doresc!


10 comentarii:

  1. si eu mananc miel si am cumparat si anul acesta. mi-e mila cand ma gandesc, dar asa taiem si pui, porci si vitei :(. si iarba are viata pana la urma, dar tot ma simt putin ciudat.


    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pofta mare ! da stiu cum e cand eram la tara si trebuia sa-i taie plageam toata ziua dupa ei ,erau asa draguti si jucausi :(,din pacate asta e legea firii ,trebuie sa supravetuim si noi

      Ștergere
  2. Paste Fericit si Hristos a Inviat!!!!

    RăspundețiȘtergere