miercuri, 7 august 2013

Cadouri reviste august 2013

Hello,iar am intarziat postarea asta :( din lipsa de timp,  cam putine cadouri luna aceasta  la revistele glossy ,dar m-a tentat si pe mine unul. Nu-mi vine sa cred ca deja am ajuns in ultima luna a verii :( , as  vrea ca tot anul soarele sa fie dragut cu noi .

Revista Avantaje poate fi cumparata cu Trusa de farduri pentru ochi Magic Colors cu 12 nuante.Pret 9.9 lei.Dragute culorile din paleta,lila-ul imi face cu ochiul.

Promo pentru revista Avantaje, ultimul numar August 2013



Revista Joy ofera un  Lipgloss Essence Marble Mania, acesta m-a tentat si pe mine si am luat revista.Pret 9,99 lei!


Revista Unica este insotita de  cartea si DVD-u; lansate de Carmen Bruma: 3S: Sanatoasa, Supla, Satula.Pret  19.99 lei.


Revista Femeia ofera cadouri la alegere:

- 2 Mini-produse sau 1 produs full-size Yves Rocher la alegere (revista  cu masca pentru ten costa 8,90 lei, restul cadourilor YR costa 7,90 lei)
-Rogojina pentru plaja costa 7,90 lei

Promo pentru revista FEMEIA, August 2013 ~~ Cadou: mini-produse Yves Rocher sau rogojina de plaja ~~ Pret pachet: 8 lei

Revista Psychologies este insotita de  CD -ul & Carticica cantaretului de jazz  Miles Davis, eu ador jazz-ul ,e o muzica care imi relaxeaza trupul si sufletul.

Promo pentru revista Psychologies Magazine Romania, editia August 2013

Revista Ce se întâmplă, Doctore? poate fi cumparata cu mini-pasta de dinti Himalaya Herbals Dental Cream , e chiar bunicica aceasta pasta ,mai am si eu un tub prin casa desi momentan folosesc altceva pentru ingrijirea gingiilor.Pret 6.50 lei.

Ce se intampla, Doctore? ~~ Coperta: Elena Gheorghe ~~ August 2013

Nu uitati de revistele cu editie dubla iulie-august care au si ele cateva cadouri :
  • Revista Marie Claire  editia Iulie-August 2013 la pretul de 12 lei, impreuna cu un gel de dus Bourjois
  • Revista Tabu, editia Iulie-August 2013 la pretul de 9,90 lei, impreuna cu o doza cu bautura energizanta EQ8
  • Revista Beau Monde Style, editia Iulie-August 2013 la pretul de 12 lei, impreuna cu o palarie de soare cu panglica colorata

Voi pe ce revista ati pus ochii luna asta?

Un comentariu:

  1. abia astept sa ajung la Constanta sa caut si eu cateva reviste.. :D
    pupici!
    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere