luni, 16 septembrie 2013

Sora mai mare a periei Tangle Teezer

V-am vorbit despre minunata perie Tangle Teezer si nu am laudat-o degeaba ,este cea mai tare descoperire  pentru mine si va fi produsul nr.1 pentru totdeauna .Parul meu numai sufera si in plus e 2 in 1 fiindca imi face si masaj atunci cand ma pieptan. 

Ei bine am vazut ca si cei de la Macadamia Natural Oil au o perie asemanatoare celei Tangle Teezer, numai ca este ceva mai maricica si cu maner ,la fel ca orice perie clasica ,care promite cam  acelasi lucru ca si Tangle Teezer-
" Macadamia No Tangle Styler Brush este o perie 

speciala, creata atat pentru descurcarea parului intr-o maniera delicata fara sa deterioreze 

fibra capilara, dar si cu ajutorul careia iti poti masa scalpul pentru o mai buna circulatie a 

sangelui."

Ma tenteaza si aceasta si am gasit-o pe un site la un pret chiar bun zic 
eu ,€8.50,transport gratuit,e o diferenta destul de mare ,intr-un magazin online din Romania se vinde cu 90 de lei +transport.

Tangle Teezer




No Tangle Styler Brush

Mie tot Tangle Teezer imi place mai mult mai ales ca se gaseste intr-o multitudine de culori si modele ,cea cu oite imi face cu ochiul :)  imi place si forma  e foarte usor de manevrat.Dar mi-ar placea sa o incerc si pe aceasta de la Macadamia Natural Oil :)

Pe voi care va tenteaza mai mult Tangle Teezer sau Macadamia Natural Oil No Tangle Brush?



2 comentarii: