miercuri, 6 noiembrie 2013

Cadouri reviste noiembrie 2013

Hello, am cam neglijat blogul dar timpul e mult prea rapid si relaxarea a ramas cam pe ultimul plan :(

Luna aceasta avem cateva cadouri interesante la revistele noastre preferate:

Revista Joy ofera un parfum C-THRU, la alegere dintre 5 variante: Pearl Garden,Black Diamond,Golden Touch, Blooming, Charming,  (30 ml ).Pret  9,99 lei !Hmm daca nu as avea prea multe parfumuri m-as incumeta sa o iau ,dar am spus "stop" :(


http://www.lirc.ro/revistele-lunii-noiembrie-2013/


Revista Femeia poate fi cumparata impreuna cu  unt de corp aromat Thai Spa, la alegere dintre 3 variante: castravete si pepene galben; unt de Shea ; avocado si ulei de masline (200 ml).Pret 13.90 lei.Destul de tentat si acest cadou ,eu l-am avut pe cel cu avocado si ulei de masline ,acum ma tenteaza cel cu unt de shea.


unique

unique





Revista Unica ne rasfata cu o perie pentru par ,un mini-produs Mario Badescu si mostra fiola  de parfum My Red by Demi Moore de la Oriflame.Pret  14,99 lei .Peria e chiar de proasta calitate ,doar mini produsul MB si mostra de parfum sunt cu adevarat interesante.

unique

unique







Revista Avantaje are ca insert  un unt de corp, la alegere dintre 8 arome diferite (100 ml).Pret 12.99 lei!

unique



Revista Marie Claire ofera un cadou la alegere:

  • Crema hranitoare pentru maini Himalaya(100 ml)
  •  Luciu de buze Giordani Gold
Pret 12,99 lei!

unique


Revista Beau Monde Style poate fi achizitionata impreuna cu unul dintre  accesorii  chic  la alegere: geanta, esarfa,manusi, portofel, etui cu accesorii pentru manichiura  asta daca le-ati ratat in trecut..Pret 12,99 lei!

unique

Revista Glamour poate fi cumparata impreuna cu Glamour Shopping Card ( valabil in perioada 4-10 
Noiembrie, in magazinele participante cu reduceri de pana la 30%).Pret 5,90 lei!Aceasta mi-am luat-o si eu sper sa am timp in weekend sa fca cumparaturi .

Magazine  participante:Swarovski, Help Net, Sephora, Marionnaud, Yves Rocher, B&B Collection, Kendra, Be in Time, MOA, Tommy Hilfinger, iStyle, Sensiblu, Cropp, Reserved, Depot 96, Musette, Pandora, Women’secret, Springfield, New Yorker, Helvetansa, Oxette, Loisir, Otter, Eponge, Centrofarm, Plafar, Brise.



revista glamour



Revista Ce se intampla doctore? are ca insert un mini gel de dus  Dove (55 ml).Pret 6,50 lei!

revista ce se intampla doctore

Oferte/Evenimente :

unique

unique




2 comentarii:

  1. Şi eu mi-am dorit revista Joy, mai mult pentru parfumelul Diamond Black, dar... Imposibil de găsit prin Braşov :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa vedem luna viitoare! parfumelul l-am luat, imi place!

    RăspundețiȘtergere