duminică, 22 decembrie 2013

A venit Mosu' cu daruri parfumate

Imi plac surprizele si ieri am avut parte de o surpriza placuta ,cand a venit mama cu un colet in brate ,am ramas surprinsa si m-am bucurat cand am vazut despre ce e vorba,avand de lucru pana seara tarziu nu am mai avut timp sa navighez prin lumea virtuala .Am avut norocul sa primesc kitul de buzzer Coccolino ,despre care v-am povestit in postarea anterioara.
Nu va mai spun ,ca atunci cand l-a vazut mama pe Coccolino s-a indragostit pe loc ,l-a luat in brate si la dragalit putin de parca era un bebelus :) se vede de unde am atractia asta pentru jucarii de plus si alte chestii adorabile :))

I-am facut cunostinta lui Coccolino si cu Ricky ursuletul meu gigant :)) si s-au inteles din prima,deja Ricky la adoptat si il tine mereu in brate ,precum puiutul lui .Ricky a fost vrajit de miresmele balsamului Coccolino si abia asteapta sa fie imbaiat si rasfatat cu aceste minunate arome de flori si fructe .Imi plac ambele arome,sunt intense si ametitoare ,pot spune ca din cele doua parca imi place putin mai mult varianta cu flori de tiare si fructe rosii .Le-am testat deja, in masina de spalat pe cel  cu Passion Flower & Red Fruits si manual pe cel cu  Purple Orchid & Blueberries .Hainele aveau un miros foarte placut si proaspat .







Coco zambeste fericit in bradut :)


Coco si Ricky 


Poza de familie :)


Daca va tenteaza si pe voi sa participati la astfel de campanii si nu ati avut inca norocul, stati cu ochii pe BUZZstore !Pupici!

Am facut si un video cu Coco :) daca sunteti dragute sa dati un like :) 







2 comentarii: