marți, 26 mai 2015

Noul Bergenbier Thermo-Ink cu Munti Albastri

Bergenbier  ne invita sa descoperim o super tehnologie denumita Thermo-ink prin care vom sti mereu cand berea e rece ca gheata si numai buna de savurat.

Cerneala speciala aplicata pe ambalaj in anumite zone ,in zona muntilor desenati  se activeaza incepand de la cca 10 grade Celsius si in jurul temperaturii de 8 grade Celsius activarea este completa si frumosii muntii devin de un albastru intens.

Nu mai trebuie sa fii "ghicitor " ca sa stii cand berea e rece :)


Cu sprijinul BUZZStore am primit spre degustare  kitul de BUZZ Bergenbier Munti Albastri:

6 doze 500 ml Bergenbier bere blonda cu ambalaj termosensibil
6 doze 500 ml Bergenbier bere Fresh Soc cu ambalaj termosensibil
1 odorizant auto


Noul ambalaj mi se pare inovativ si foarte folositor cand muntii sunt albastri atunci stim cu siguranta ca berea e Rece ca Gheata !Toata lumea din jurul meu a fost incantata!


Noua Bergenbier Fresh cu aroma de Soc este preferata mea ,chiar imi era dor ,in copilarie iubeam sucul natural de soc facut de bunica,beam "munti" ,are o aroma delicata si contine numai 1,9 % alcool.


Cand beau Bergenbier cu Munti Albastri rece ca gheata imi da aceeasi senzatie pe care am avut-o in fata unei cascade , foarte racoritoare...



Pupici!

Si nu uitati : "O bere adevarata se bea cu masura."





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu