miercuri, 15 iulie 2015

O zi obisnuita

Cum avem doar o viata, fiecare zi este unica,trecerea timpului din pacate este ireversibila si cum spune zicala, trebuie sa traim fiecare clipa la maxim.Mi-as dori ca zilele din viata mea sa se desfasoare altfel dar din pacate pot doar sa visez momentan...

Nu sunt o persoana matinala ,trezirea de dimineata e destul de dificila pun ceasul sa sune la 7.30 si mai stau si motai pana la 7.45 .Imi pregatesc hainele,ma spal pe fata ,ma imbrac si ma duc la bucatarie si-mi pregatesc micul dejun,nu sar niciodata peste el ,nu as fi buna de nimic daca nu mananc dimineata,indiferent de ora la care ma trezesc .Dupa micul dejun ma machiez si plec pe jos la serviciu.Seara pe la 21.30 sau 22.30 ajung acasa tot pe jos  ,mananc ,ma uit la tv apoi la nani si gata ziua mea.

Daca nu trebuie sa merg la serviciu,ma trezesc mai tarziu intre 9.30-11.00 depinde de zile,uneori si mai devreme.Urmeaza bineinteles micul dejun ,treburi casnice , tv ,stau la calculator 1-2 ore si apoi ies prin oras la cumparaturi s.a .
Nu fac sport din pacate  ,doar cateva exercitii de dezmortire dimineata ,insa nu in fiecare dimineata.Merg mult pe jos ,cam asta e singura activitate fizica regulata  pe care o fac.Imi place sa ma plimb si cu bicicleta , cred ca o sa fac acest lucru si astazi,dar aceasta este o activitate pe care o practic rar din pacate.

Mi-ar placea sa fac mai multa miscare insa dupa job nu am timp si in  ziua in care sunt libera ma simt obosita si fara chef de nimic,rutina e plictisitoare .Mai evadez putin din cotidian cand plec in mici excursii de 2 zile in weekend .

Rexona ne provoaca la cunoastere si la o viata fara transpiratie "Tu stii cata miscare faci in fiecare zi?"



Infopgraphic-rexona-v5-medium

Deodorantul Rexona cu MotionSense = prospetime la fiecare miscare!


Milioane de microcapsule se activeaza de fiecare data cand te misti, pentru ca tu sa te bucuri de o senzatie de prospetime indelungata!Cu cat faci mai multa miscare, cu atat se elibereaza mai multă prospetime.


Rexona este primul antiperspirant din lume care contine microcapsule activate de miscare si iti  asigura protectie eficienta si senzatie de prospetime pe parcursul intregii zile.

Daca ma uit la acest info prezentat de Rexona cred ca facem ceva miscare zilnic si asta demonstreaza ca suntem vii si ne traim viata fiecare asa cum dorim ,desi putin mai multa miscare nu strica.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu