marți, 12 aprilie 2016

Beneficiile uleiului de cocos fractionat Life-flo® de la Secom

Toata lumea lauda uleiul de cocos si deja il aveam in "wishlist" ,cand am vizitat magazinul Secom era primul pe lista ,desi ma tentau toate produsele ,la final tot ulei de cocos am ales si nu imi pare rau.

Uleiul de cocos Life-flo® este presat la rece si fractionat, nu se solidifica la temperaturi mai scazute,fiind mereu in starea perfecta pentru utilizare.Este indicat pentru pielea sensibila,hiperreactiva.

Uleiul din nuca de cocos contine acizi grasi precum, acidul lauric, acidul capric si acidul caprilic,care au efect antimicrobian,elimina virusii,unele baterii si ciupercile.Este bogat si in antioxidanti care ajuta la incetinirea efectelor imbatranirii.Contine vitamina E (tocoferol) ce are un rol important in regenerarea pielii, este eficienta in tratarea eczemelor, acneei, psoriazisului.




Cum m-am bucurat eu de beneficiile uleiului de cocos?

Prima data l-am folosit in zona ochilor,l-am aplicat seara, iar dimineata aveam chipul mai luminos ,cearcanele nu mai erau atat de evidente.

La fel ca uleiul din samburi de struguri si acesta  de cocos e demachiantul ideal,aplic ulei pe discheta si am scapat de "incarcatura" :)

E minunat ca si balsam de buze,mereu mi se usuca buzele si cu cateva picaturi de ulei am scapat de problema,la mine balsamul /uleiul de buze are efect de botox ,cand sunt uscate sunt subtiri ,iar cand le hidratez sunt carnoase :)))

Hidrateaza foarte bine mainile ,iar unghiile mele acum sunt mai rezistente si au suprafata neteda nu exfoliata ,aspra.

L-am folosit ca tratament pentru par si efectele deja au inceput sa apara,l-am aplicat seara inainte de culcare pe parul usor umed,am acoperit parul cu un prosop si dimineata l-am spalat .Dupa mai multe repetari parul meu este mai stralucitor si hidratat.





Calmeaza intepaturile de insecte- au  fost zile calduroase si tantarii si-au facut aparitia, bineinteles ca pe mine m-au atacat si m-am trezit cu 10 umflaturi,noroc ca am aplicat ulei de cocos si nu am mai simtit nevoia sa ma scarpin si umflaturile s-au retras.

Mi-a ameliorat si durerile de spate,am aplicat ulei in zona lombara,am acoperit zona cu un fular si dupa 30 de minute am simtit o mica ameliorare.

E ideal ca si exfoliant pentru fata si corp,am amestecat putin ulei cu zat de cafea si am aplicat tot corpul,dupa aveam pielea catifelata si stralucitoare.

Beneficiile uleiului de cocos sunt multiple ,as putea sa  scriu pagini intregi ,eu nu ma mai despart de el si daca nu l-ati incercat inca ,fuguta la magazinul Secom ,va garantez ca nu veti fi dezamagite e ca o mina de aur ,bun la toate !

PS:Nu am fost egoista , am lasat si baietii sa foloseasca uleiul de cocos ,l-au aplicat inainte de barbierit pentru a evita eventualele taieturi si dupa barbierit pentru calmarea pielii, au fost foarte multumiti de rezultat ,piele fina fara iritatii si taieturi.Nota 10 +

 #buzzsecom


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu