miercuri, 6 aprilie 2016

Beneficiile Uleiului din samburi de struguri Life-flo®

Uleiul din seminte de struguri Life-flo® de la Secom provine din cultura organica si este obtinut prin presare la rece

.Este o sursa organica de polifenoli-flavonoide ,acizi grasi 

esentiali-acid linoleic , vitamina E si proanthocyanidine oligomerice(antioxidanti).


Care sunt beneficiile uleiului de samburi de struguri ?



-are efect  antiinflamator, antioxidant, anti-histaminic,antialergic, anti-imbatranire si antimicrobian



-este indicat pentru toate tipurile de ten,se aplica pe fata,corp,unghii,par si scalp



-datorita efectelor enumerate mai sus este recomandat in:dermatita, acnee, riduri, piele uscata si senzatie de mancarime, pete de varsta, arsuri solare ,buze crapate, rani,negi,echimoze, vergeturi,imbatranirea prematura, matreata, caderea parului.



Atentie!Puteti beneficia de toate aceste minunate efecte doar folosind ulei din samburi de struguri obtinut prin presare la rece,fiindca doar prin acest procedeu uleiul isi pastreaza toate calitatile si bineinteles este important ca strugurii din care sunt extrase semintele  sa provina dintr-o cultura organica,nu vrem pesticide pe fata/corp/unghii/par ,nu-i asa?!



Cum m-am bucurat/ma bucur  de efectele uleiului de samburi de struguri Life-flo® ?



L-am folosit pentru demachierea tenului ,am pus putin ulei pe o discheta demachianta si cat ai zice "struguri" am eliminat tot machiajul ,curata bine tenul ,chiar si rimelul il indeparteaza repede  si lasa tenul hidratat.






Pentru o hidratare intensa a tenului, fiindca al meu are nevoie pe unele portiuni,mai ales in zona obrajilor se usuca,am pus cateva picaturi in crema de fata si sunt multumita de rezultat.Tenul este hidratat si mai luminos.


 




E foarte util si pentru zona sensibila a ochilor ,o hidrateaza si ii confera elasticitate,la cearcane nu am observat o imbunatatire insa ale mele sunt din nastere nu prea au remediu :(



Am scapat si de mici "montruleti" care mai apareau , datorita  acidului linoleic din compozitie  care are proprietati antiinflamatorii si antialergice, regleaza secretia de sebum si intareste membranele celulare ,de aceea este indicat si in tratarea acneei.



Nu numai tenul a fost rasfatat ci si corpul,aici l-am folosit in 3 moduri:

1.Aplicat simplu dupa dus pe tot corpul,dupa pielea mea era catifelata si hidratata si bebelusii erau invidiosi :))))


2.Cand nu aveam timp sa ma ung cu ulei ,fiindca intra el destul de repede in piele dar tot ulei e... am pus cateva picaturi si in lotiunea de corp,untul de corp si tot ce am de corp si efectul e aproape acelasi desi senzatia de catifelare parca dureaza mai putin .



3.Combinat cu ulei esential de lamaie a fost un rasfat sa fiu masata cu acest amestec de uleiuri  ,m-am simtit precum la un spa de lux ,efectul de piele de bebelus nu a intarziat sa apara :)



Nu am uitat nici de unghii,am aplicat cateva picaturi pe toata suprafata unghiei si pe cuticule, par mai sanatoase,nu se mai exfoliaza asa tare si nu se mai rup atat de repede.



Pentru par l-am folosit pe post de balsam dar si in balsam.Am aplicat ulei de la radacina la varfuri dupa samponare ,am asteptat 10 minute si apoi am clatit bine parul.Rezultatul a fost un par mai matasos si stralucitor .Varianta mai rapida a fost sa adaug cateva picaturi in balsamul de par .





Promite sa intareasca firul de par de la radacina ,eu am probleme cu caderea parului,inca nu am observat ceva concret in acest sens insa dupa o lunga utilizare voi vedea ...sper din suflet sa fie asa .



In concluzie este un produs care nu ar trebui sa lipseasca din rutina de ingrijire.

#buzzsecom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu