miercuri, 18 iulie 2018

Delicii cu miere pentru SPA la mine acasa !

Imi doream cu ardoare o zi intreaga de relaxare ,doar pentru mine !Si au venit la fix noi bunatati de la Apidava si Brander  pentru un rasfat complet :

Crema Gommage cu miere si argila si Masca Cleopatra  cu miere, argila, laptisor de matca, ulei din samburi de struguri .



Am inceput ziua cu un mic dejun sanatos ,nu pot sa ma relaxez cu stomacul gol ☺  Si cum pastele sunt preferatele mele,nu puteam sa le exclud din ritualul meu de rasfat.Am pregatit o portie de paste cu sos pesto,ceva usor ,proaspat si revigorant.


Desertul e esential pentru un rasfat complet ,am ales o portie de crema de zahar ars ,alaturi de un pahar de vin rose .



Am continuat cu ritualul pentru piele ,am pregatit o baie cu multa spuma,in care am pus si cateva picaturi de ulei de arbore de ceai si lavanda .Mi-am exfoliat corpul cu un amestec de ulei de masline,miere de salcam Apidava Roua Florilor,zat de cafea .Dupa ,mi-am curatat pielea cu Sapunul vegetal cu miere si propolis Apidava ,despre care v-am povestit AICI.

Exfolierea pielii este esentiala ,aceasta consta in indepartarea celulelor moarte.Pielea isi regenereaza ,in medie,celulele o data pe luna .Din pacate odata cu trecerea timpului acest proces incetineste, celulele moarte raman la suprafata pielii,impiedicand dezvoltarea altor celule noi.

Dupa ce mi-am exfoliat corpul,am continuat cu exfolierea tenului cu  ajutorul 
Cremei Gommage cu miere, argila ,ulei de jojoba si ulei din samburi de masline de la Apidava .
Mirosul e minunat,chiar ma duce cu gandul la Spa-urile de lux ,textura e delicata ,se aplica usor ,nu zgarie tenul.
Se aplica pe tenul umed ,intr-un strat subtire , evitand zona ochilor ,masand usor cu miscari circulare ,timp de 2-3 minute,dupa care se clateste cu apa calduta.

Crema Gommage cu miere si argila  curata porii in profunzime, iar complexul de uleiuri esentiale din compoziţie nu  permit ca tenul sa devina uscat.

Proprietati:
– curata in profunzime tenul;
– accelereaza procesul de regenerare celulara;
– indeparteaza impuritatile si celulele moarte.

Efectul de dupa aplicare este wow,pielea este catifelata,luminoasa ,hidratata.De aceea ador produsele pe baza de miere fiindca revigoreaza tenul,mierea retine apa, datorita zaharului din compozitie  si astfel tenul arata mai hidratat si tonifiat.O voi aplica o data sau chiar de doua ori pe saptamana ,fiindca uneori imi simt tenul incarcat chiar si dupa 2 zile.
Rasfatul nu se termina aici ,dupa exfoliere tenul meu are nevoie de emoliere si hidratar.De aceea, urmatorul pas este aplicarea Mastii Cleopatra cu miere, argila, laptisor de matca , ulei din samburi de struguri si vitamina E de la Apidava.
Miroase delicios ,se aplica usor ,intr-un strat generos pe fata,gat,decolteu si se lasa sa actioneze 10 minute.Eu as fi stat toata ziua asa ,sa ma relaxez :) .Dupa 10 minute se clateste cu apa calduta.
Mierea de albine in combinatie cu uleiul din samburi de struguri hranesc pielea in profunzime, iar Vitamina E si Laptisorul de matca actioneaza eficient impotriva aparitiei ridurilor.



Proprietati:
– hidrateaza si protejeaza epiderma;
– revitalizeaza si hraneste pielea; 
– reface tesuturile si tonifica musculatura; 
– protejeaza pielea de actiunea factorilor agresivi externi.

Tenul meu dupa aplicarea acestei masti era atat de catifelat,exact ca al unui bebelus,imi mai lipseau obrajorii bucalati :)) Cine a spus ca nu poti face SPA la tine acasa!?Eu am reusit si chiar m-am simtit minunat,sigur voi mai repeta experienta ,poate am sa adaug si impachetare cu argila data viitoare,sau poate ma inspir de la Cleopatra si fac baie in lapte si miere, desi cred ca ar trebui sa alerg vreo 10 vacute sa le fur laptele pentru un asemenea rasfat suprem :))





2 comentarii: