sâmbătă, 11 august 2018

Perspirex - antiperspirantul in care am incredere vara aceasta!

Hello, datorita celor de la BUZZStore si Perspirex Romania  am descoperit o noua generatie de antiperspirante!


Am primit kit-ul de buzz Perspirex :
  • 1 antipersirant Perspirex Original
  • 1 antipersirant Perspirex Comfort
  • 4 mostre+pliante Perspirex Original pentru prieteni




Transpiratia este o functie corporala naturala si esentiala, care regleaza temperatura corpului. Cu toate acestea, transpiratia excesiva poate fi atat incomoda cat si jenanta .De aceea antiperspirantul Perspirex este diferit. Formula acestuia, fara coloranti sau parfum este dovedita clinic ca ofera protectie eficienta si de durata impotriva transpiratiei si mirosului neplacut pana la 5 zile.

Transpiratia excesiva- Hiperhidroza - Termenul medical folosit pentru transpiratia excesiva este hiperhidroza. Hiperhidroza poate afecta tot corpul, dar in general apare la nivelul palmelor, talpilor, axilelor si in zona inghinala.Perspirex este potrivit pentru persoanele care sufera de hiperhidroza deoarece ofera:

  • PROTECTIE SUPERIOARA – Controleaza transpiratia excesiva si mirosul neplacut pana la 5 zile
  • FARA PARFUM – Antiperspirantele Perspirex sunt unisex si nu contin parfum.
  • INGRIJIRE DELICATA – Ofera o senzatie delicata si minimizeaza iritatiile pielii.
  • RESPONSABILITATE – Produsele nu au fost testate pe animale.

 Perspirex Original




Asigura o protecție de lunga durată, formula sa eficientă ofera zile de protecție, în timp ce sistemul de îngrijire a pielii Apx protejează pielea împotriva iritaţiilor posibile.

Perspirex Original nu conţine parfum.
Primul meu antiperspirant de la Perspirex a fost acesta si este cel mai eficient produs pe care l-am incercat .Eficace timp de 3-5 zile!

Cum il aplic?
 Perspirex Original il aplic seara ,inainte de culcare,deoarece glandele sudoripare sunt active mai putin pe timpul noptii.Il las sa se usuce complet.
 Este foarte important ca inainte de aplicare pielea sa fie curata,uscata,fara leziuni.
Recomandarea mea ar fi sa va epilati dimineata sau chiar cu o zi inainte de aplicarea Perspirex fiindca exista riscul sa va usture pielea.In plus o piele proaspat epilata absoarbe 18% saruri de aluminiu, fata de pielea sanatoasa care absoarbe 0.5% sau cantitati neglijabile.
Dimineata cand ma trezesc ,ma spal cu apa si sapun in zona unde am aplicat Perspirex .Nu este nevoie sa reaplic fiindca efectul dureaza chiar si dupa dus .












Care sunt beneficiile acestui antiperspirant?

 Controleaza transpiratia excesiva si mirosul neplacut - acest lucru este posibil datorita ingredientul activ prezent in toate produsele Perspirex--clorura de Aluminiu. Clorura de Aluminiu este folosita deoarece este extrem de eficienta in formarea unui dop de gel deasupra glandelor sudoripare. 
A doua zi dupa aplicare chiar nu mai am probleme cu transpiratia si mirosul neplacut si acest lucru ma binedispune si ma face sa fiu mai activa!

 Eficace timp de 3-5 zile - o pelicula subtire, distribuita uniform în zona axilei este suficienta pentru o protectie eficienta de pana la 5 zile.
Eu il reaplic dupa 3 zile cand sunt zile toride si aglomerate.Daca ploua si nu sunt foarte activa il reaplic si dupa 5 zile .

 Are un Sistem activ de ingrijire a pielii - Clorura de Aluminiu are rolul sau benefic insa poate irita pielea ,de aceea Perspirex Original are un sistem de ingrijire a pielii Apx care protejeaza pielea Impotriva iritatiilor posibile.
De fapt de ce apar iritatii la antiperspirantele obisnuite?Fiindca nivelul pH-ului scade semnificativ datorita clorurii de aluminiu si fara un sistem activ de ingrijire a pielii,apar iritatiile .

Daca apar iritatii temporare,evitati sa utilizati produsul pana acestea se vindeca.



☀️Perspirex Comfort💚



Este conceput pentru a oferi o protectie eficienta impotriva transpirației și a mirosului neplăcut, în timp ce sistemul de îngrijire a pielii confort Cpx asigura o senzație plăcută pe piele. Perspirex Comfort este alegerea perfecta pentru cei care suferă ocazional de transpirație excesiva.

Perspirex Comfort nu contine parfum.
Dupa prima aplicare acesta a devenit preferatul meu chiar asigura o senzatie placuta pe piele si nu o irita.


Datorita antiperspirantului Perspirex Comfort ,transpiratia si mirosul neplacut raman doar o amintire ,acesta ofera o protecție eficienta in timp ce sistemul de ingrijire a pielii confort Cpx asigura o senzatie placuta pe piele. Perspirex Comfort este alegerea perfecta pentru cei care sufera ocazional de transpiratie excesiva.
Perspirex Comfort este perfect si pentru mine fiindca nu am mereu probleme cu transpiratia,doar cand este foarte cald si bineinteles atunci cand fac multa miscare.
Il aplic la fel ca Perspirex Original .Ofera o protectie de 3-5 zile fara sa-si piarda eficacitatea.Ma simt confortabil dupa ce il aplic ,parca imi place mai mult decat Perspirex Original,e mai bland cu pielea mea .La Perspirex Original simt un mica usturime pana se usuca,insa la varianta Comfort nu am simtit nimic .Ma bucur ca exista si aceasta varianta .In schimb tata a testat Perspirex Original si nu a simtit nici un disconfort,cred ca depinde de fiecare tip de piele .
L-am testat la maxim,dupa aplicare am facut activitatile zilnice,la serviciu,in oras,la cumparaturi si tricoul meu era uscat fara urme.Mi se pare genial faptul ca efectul nu dispare nici daca fac dus,3 zile a rezistat cu brio dupa a 4-a am observat ca efectul nu mai este acelasi si am reaplicat.Sambata trecuta am jucat volei si dupa vreo trei ore eram "praf" ,insa zona axilei era mai putin afectata,aproape uscata.

Prietenii mei au fost incantati cand au primit mostrele cu Perspirex Original,trei dintre ei nu mai testasera niciodata un astfel de produs si au fost incantati de efect,mai ales de faptul ca nu a mai fost necesar sa foloseasca deodorantul de 3-4 ori pe zi ,cel de al patrulea a mai folosit  Perspirex Original   si s-a bucurat cand a primit o mostra de produs fiindca produsul lui se terminase si mi-a spus ca o sa incerce si varianta Comfort .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu