miercuri, 28 noiembrie 2012

Review Supliform-gel pentru intretinere corporala

Gelul Supliform de la Hofigal este un produs natural din plante care promite redarea aspectului normal,catifelat al pielii prin:

  • mobilizarea depozitelor adipoasa-Anticelulitic
  • accelerarea microcirculatiei la nivelul articulatiilor si al dermului-Trofic
  • actiune revulsiva,vasodilatatoare-Antiinflamator
Parerea mea:Supliform este un gel cu o puternica aroma de plante,cea mai pregnanta mi se pare ca este menta,mie imi place ,prefer sa aiba miros de plante decat parfumuri sintetice.Se intinde usor,intra repede in piele,dupa aplicare pielea este  putin mai catifelata,insa nu are efect de hidratare.Efectul anticelulitic nu l-am observat ,probabil trebuie o folosire mai indelungata si oricum eu nu prea am celulita,decat foarte foarte putina.
Efectul trofic si antiinflamator l-am simtit,dupa aplicare daca picioarele mele erau obosite simteam o oarecare relaxare si confort.Nu este cel mai bun antiinflamator insa e destul de bun,in comparatie cu pretul pe care il are.


Ingrediente:aqua,hedera helix extract,aesculus hippocastanum extract,capsicum frutescens extract,carbomer,triethanolamine,mentha piperita oil,lavandula angustifolia oil,salvia officinalis oil,methylchloroisothiazolinone/methyllisothiazolinone/benzyl alcohol

Il puteti cumpara de pe magazin.daciccool.ro.


Un comentariu: