luni, 23 ianuarie 2012

Blog sale!!!




Oja Sparitual nunata Greenhouse,15 ml,cu capac Plumb Cap,care ajuta la deschiderea rapida ,cu acest capac nu vei mai aveam probleme cu deschiderea ojei.Oja a fost folosita o singura data pentru swatch.Pret 15 lei!



Astor Pure Color Couture fard de pleoape ,nuanta 700black velvet.Este Nou ,desfacut doar pentru poze.Pret 17 lei!




sandale din piele 100% exterior,interior si talpa Massimo Dutti!Pret 100 lei Sunt NOI!!!




Curele pt talie din piele intoarsa

Curele din 100% piele intoarsa,masoara 95 cm.Sunt NOI!Pret 20 lei buc!





Colanti,marimea XS/S ,sunt Noi ,Pret 40 lei ,eu am dat 69 cu tot cu transport!

Material: 95% polyester, 5% elastan 
(aspect de piele, imitatie piele)



Parfum Jet Femme Holiday consumat cam 1/4 pret 40 lei!


advance techniques color protection lock-in treatment-tratament pentru par vopsit 15 lei Produsul este Nou sigilat! 



As prefera plata in avans  in contul meu BT sau predare personala,fiindca numai vreau sa primesc colete neridicate cum am patit in trecut.La plata in avans transportul e 4 lei!Mie imi place seriozitatea ,nu doresc sa trag pe nimeni in teapa,dar daca eu sunt corecta astept acelasi lucru.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu