joi, 26 mai 2011

Ciresele dulci ciresele...

E luna mai si am vazut deja primele cirese.Sunt preferate mele,as manca non-stop. Le-am vazut in piata, 20 de lei kilogramul. Foarte scumpe, mi se par. Sper ca in luna iunie  pretul cireselor  sa scada mult, abia astept pietele vor fi pline de ciresele!!!!
Ciresele sunt prietenele mele inca din copilarie ,cand eram la tara abia asteptam sa se coaca sa ma sui in copac dupa ele,uneori imi petreceam toata ziua stand in copac si manacand ciresele,imi aduceam si o carte si ma relaxam ...hmmm ce vremuri...mi-e dor ,pacat ca ciresii intre timp sau uscat :(
Ciresele sunt pline de vitamine si minerale: contin vitaminele A, B, C, E, magneziu, calciu, fier, potasiu,sunt foarte nutritive.Studiile stiintifice au dovedit ca aceste fructe au compusi care inhiba dezvoltarea celulelor canceroase si determina, intr-un final, distrugerea acestora, fara a afecta celulele sanatoase.
Persoanele care consuma cirese se bucura de proprietatile antivirale si antibacteriene ale acestora.
Eu pur si simplu le ador gustul ,atat de delicate ,dulci si parfumate...mmm  ,niciodata nu ma satur de ele...

3 comentarii: