sâmbătă, 14 mai 2011

Prajitura dragostei

Am vazut aceasta reteta la tv si m-am gandit sa o fac si eu numai ca am schimbat compozitia,eu am facut 3 prajiturele cu struguri,ciocolata neagra si banane si alte 3 cu caspunele.
Reteta e foarte simpla:
Ingrediente:
1 pachet foi placinta
1 banana,
1 strugure
cateva caspuni
20 g de ciocolata neagra 70% cacao
sos de caramel
ulei
1 ou
Se unge fiecare foaie cu ou pe margini,se pune compozitia .Se preseaza bine pe colturi pentru a nu se desface si se pune in ulei incins la prajit timp de 1 min pt ambele parti se face foarte repede.Se scoate pe "un pat" de servetele pentru a absorbi uleiul in exces.Se serveste cu sos de carabel si fructe alaturi.
Pofta buna!
Astazi ma gandesc sa fac cu kiwi.Am sa pun poze si cu ce imi iese azi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu