sâmbătă, 14 mai 2011

Review unt de corp Boots with Grape,avocado&lemon


 De prima data cand i-am simtit aroma m-am indragostit!!Are o consistenta cremoasa,foarte fina ,se absoarbe foarte repede in piele si nu lasa pielea uleioasa,nu se intareste cum am patit cu alte unturi de corp .Aroma e divina,atat de fresh si putin dulce,este o combinatie ideala intre uleiul de struguri care contribuie la mentinerea elasticitatii vaselor de sange( scapam de capilarele sparte),uleiul de avocado care mareste productia  de colagen  din piele si este un bun hidratant,perfect pentru pielea mea uscata ,iar al treilea ulei miraculos este cel de lamaie care este un bun tonic si un bun inamic al celulitei.
Cu siguranta voi folosi si pe viitor acest minunat unt de corp,chiar am sa  incerc si celelalte arome si revin cu o parere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu