sâmbătă, 4 iunie 2011

Produse Complex Apicol-Crema Apidermaliv


Acum ceva timp am fost aleasa sa testez crema Apidermaliv- crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea, a celor de la Complex Apicol. Alaturi de crema am primit: 
ApidermLux - Crema de fata cu laptisor de matca 
Apidermin - Sapun lichid cu laptisor de matca si propolis 
Apidermin - Sampon cu laptisor de matca
Parerea mea pentru inceput:
Imi place ambalajul,e simplu dar simpatic:)
Prima data de cum am primit coletul am incercat crema Apidermaliv- crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea si am observat ca are o consistenta destul de grasa,inca de la prima aplicare mi-a lasat pielea catifelata si putin uleioasa insa pt scurt timp.Eu am pielea uscata de obicei insa vara nu prea ,de aceea sunt curioasa de efectele cremei atunci cand vom fi in sezonul rece,atunci voi putea spune cu exactitate daca ma ajuta,pana acum mi-au placut efectele ei,am aplicat-o si seara iar dimineata m-am trezit cu fata stralucitoare:) deja imi place :).Este o crema foarte hidratanta.
Sapunul lichid e nemaipomenit, imi lasa pielea atat de fina si curata,  chiar m-am mirat sa vad ca nu imi usuca pielea si ca imi da o senzatie extraordinara de curatenie:)
Voi reveni in curand si cu alte impresii,despre sampon si crema Apidermaliv de Lux!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu