duminică, 4 septembrie 2011

Sparitual-conexiunea perfecta minte,trup&spirit

Frumusetea este expresia spontana intre minte,corp si spirit.Sparitual-la o litera "distanta " de "spiritual".combina luxul eco cu filozofia spiritual-constienta.Prin sustinerea Spa Ritual m-am alaturat curentului de frumusete eco-constienta!
Am descoperit 2 lacuri de unghii VEGAN din colectia Kaleidoscope nuantele Golden Glam si Lustress!Pret bucata 32.26 lei!

Golden Glam-oja care transforma unghiile in mici bijuterii de aur



Lustress-oja care confera unghiilor luciul unei bomboane  delicioase 



M-au incantat cel 4 lacuri din colectia Mini-Chill,Spellbound,True,Epicurean!
Pret bucata 18.55 lei!

Chill-oja care confera unghiilor delicatetea unei flori de liliac



Spellbound-oja confera unghiilor frumusetea unei petale de trandafir rosu



True-oja confera unghiilor culoarea minunata a sute de fire de nisip fin



Epicurean-oja confera unghiilor  culoarea pasionala a unei Sangria


Surpriza este pachetul duo Love Your Planet,ce cuprinde 2 oje de un verde intens,Earth Matters si Greenhouse!Pachetul costa 43.55 lei!
 pachetul duo Love Your Planet-Iubeste Terra!


Earth Matters -oja care confera unghiilor stralucirea si bogatia Terrei
Greenhouse-oja care confera unghiilor prospetimea unei pasuni


Acestea sunt ojele Sparitual cu formula vegana ce mi-au fost destinate.Daca va intrebati  ce reprezinta formula vegana am sa va explic:
Formula vegana este un amestec de ingrediente de origine vegetala si Mica in locul Guaninei pentru culorile stralucitoare.
Ojele Sparitual le puteti achizitiona de pe http://www.zenit.ro/!
Acum sa va arat cum arata culorile pe unghiute :
Cam asa arata ,nu-i asa ca sunt dragute:)Aceasta este doar o mica prezentare in curand am sa va prezint fiecare oja in parte si am sa va dezvalui mai multe informatii despre SpaRitual!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu