marți, 6 septembrie 2011

SPARITUAL SWATCH CONTINUE...

Ieri v-am purtat in lumea SPARITUAL,astazi vreau sa va prezint cum arata cele opt oje primite si pe hartie .


                                       


Acestea sunt cele patru nuante Sparitual din sticlutele mari 2 din colectiaKaleidoscope nuantele Golden Glam si Lustress si  pachetul duo Love Your Planet,ce cuprinde 2 oje de un verde intens,Earth Matters si Greenhouse









                                     

 Acestea sunt cele patru oje Sparitual din colectia Mini Chill,Spellbound,True,Epicurean!
Am sa va prezint si cum arata pedichiura SPARITUAL :




Am folosit nuanta Earth Matters!
Mi-am facut pedichiura acum 4 zile si oja s-a mentinut perfect si cred ca o sa mai tina ceva vreme.



Testand aceste nuante mi-au trezit interesul ojele Sparitual si am vazut o multime de culori ce ma incanta:
Prima ar fi SpaRitual Spread Your Wings este superba:
Si Sparitual kiss the cook 
Am o pasiune pentru Red:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu