sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Si eu sustin Echipa Olimpica a Romaniei!

Am primit bratara simbol a campaniei Gerovital "Hai sa aducem Romania acasa!" pe langa si cateva mostre si 3 brosuri informative.
Gerovital, unul dintre cele mai cunoscute branduri românești, susține valorile autohtone devenind sponsorul principal al Echipei Olimpice a României. Cumpără un produs Gerovital și sprijină și tu talentele României. La achiziționarea oricărui produs din gamele participante Gerovital, 1% din valoarea acestora se direcționează către Echipa Olimpică a României. Campania este valabilă în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011. Fii alături de valorile României și online prin badge-urile de pe Facebook și bannerele pentru blogul sau siteul tau. Hai să aducem România acasă!
 Eu am testat gama special conceputa pentru tenul seboreic si acneic si chiar m-a ajutat sa scap de cosuri.Folosesc gelul spumant antimicrobian,crema sebo-regulatoare purificatoare  si batonul corector purificator.
Iar noile achizitii ar fi :
Samponul Sebum Control care nu l-am mai incercat pana acum si sunt curioasa daca functioneaza.

Si crema de maini cu miere si galbenele , ideala pentru sezonul rece.


Toate produsele sunt achizitionate de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu