marți, 22 noiembrie 2011

Vedeta iernii-portocala

Iarna portocalele sunt "vedete",de sarbatori sunt nelipsite din cosurile noastre.Si eu consum mai multe portocale iarna ,fiindca sunt cea mai delicioasa sursa de vitamina C si chiar simt nevoia sa consum mai mult.Dar pe langa beneficiile aduse organismului nostru ,ele sunt folosite si in scop cosmetic,eu am avut mereu o problema cu uscarea excesiva a pielii de pe coate si portocala m-a salvat .Tai o portocala in jumatate storc sucul si cu apoi cu portocala ramasa imi masez coatele.Exfoliaza foarte bine si hidrateaza in acelasi timp,pana acum nici o crema nu a avut efectul dorit,dar portocala care este mult mai ieftina da.De asemenea pentru a-mi mentine elasticitatea tenului aplic doua felii de portocala si stau si ma relaxez jumatate de ora.
Uleiul esential de portocal ma relaxeaza ,ma scapa de stres si imi confera un somn mai linistit.
Voi cum va bucurati de portocale?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu