miercuri, 21 decembrie 2011

Fii sexy de sarbatori cu Fashion Queen!

Pasiunile fetelor sunt bineinteles cosmeticele si hainele ,ne stralucesc ochii de fiecare data cand vedem un rujulet frumusel,o rochie spectaculoasa cu care vrem sa dam iubitii pe spate,o pereche de cizme pana la genunchi,care am vazut ca sunt un must have,toata lumea are:)
Pe http://fashionqueen.ro/ gasesti o multime de haine frumoase  ,si fiindca vine Craciunul si Revelionul am sa va prezint cateva rochii pe care eu le-as purta:


O rochie simpla,dar culoarea face totul,as purta-o cu o pereche de colanti ,aceste superbe cizme daca ar fi  fara toc(nu port tocuri) si bineinteles  cu un colier la fel de dragut ca cel din imagine.Pret rochie  100 lei,cizme 335 lei!
O gasiti aici si aici!
O rochie care mie imi place mult,e lejera si sexy in acelasi timp.
Pret 115 lei.O gasiti aici!
La rochia aceasta imi plac umerii pufosi si manusile,chiar e interesant design-ul.
Pret 125 lei!O gasiti aici!
Pret 128 lei!O gasiti aici!

Pret 119 lei!O gasiti aici!

 Pret 107 lei!O gasiti aici!

Pret 115 lei!O gasiti aici!


Pret 119 lei!O gasiti aici!





Un comentariu: