joi, 1 decembrie 2011

Review Balsam de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere

Balsamul de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere a devenit unul din balsamurile mele preferate,miroase foarte bine,se simte aroma delicata a uleiului esential de portocale.Este foarte hidratant,100% natural ,un aspect foarte rar in balsamurile de pe piata.Acum ca a venit frigul mi se crapa buzele mult mai des si am nevoie de hidratare de aceea il port mereu cu mine.Rezista destul de mult pe buze daca nu consum apa sau mancare.Este o cantitate considerabila de balsam in  tub,imi place ca are termenul de valabilitate la vedere.Dupa ce se termina sigur imi voi achizitiona unul ,are si un pret foarte accesibil.


Iata ce spun cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj despre balsam ,(total veridic):
:Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de maslne si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata dar si placut aromat."

PUPICI!
SI LA MULTI ANI ROMANIA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu