miercuri, 4 ianuarie 2012

Cadouri de la Mosu'

Cum toata lumea a aratat ce le-a adus Mosul cel darnic am zis sa va arat si eu ,nu sunt cadouri impresionante,scumpe sau de fitze insa pentru mine orice cadou cat de mic are o valoarea sentimentala mare:)
dulciuri o parte din ele:):

2 posete dragute:)




un set foarte fain din Uk,lumanare parfumata si un parfum de camera cu miros de trandafir,ambele miros divin


un set de 4 sapunuri tot din Uk care miros super:)


un inel maxi si un pandantiv mickey mouse


o pereche de dressuri,o curea si o bluza




Cam acestea au fost in mare parte.Voi ce-ati primit bun?



5 comentarii:

  1. toate sunt frumoase dar ultima gentuta este deosebita a fost mosu f darnic cu tine fata de mine care daor am dariut si nam primit nimik .sa le folosesti cu mare placere .

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc,poate la anul o sa fie darnic si cu tine:),sau poate iepurasul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase cadourile:) Ma bucur ca ai postat si tu :D k eu sunt tare curioasa de fel:))Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt foarte satisfacuta cand primesc dulciuri :)
    Cel mai mult imi place setul cu trandafir (pana si cutiuta e atat de draguta)

    RăspundețiȘtergere