vineri, 13 ianuarie 2012

Swatch si un alt cadou

Swatch paleta Wet n Wild:


 culorile sunt sidefate si intense:)

si acum un alt cadou castigat pe blogul http://anncutzasworld.blogspot.com:

am primit:
set gloss si creion negru Radiance-imi place nuanta glossului ,iar creionul este intens
oja Chissa-un roz frumos cu nuante de sidef,deja mama mi-a furat-o:)
Summer Shine Body Lotion Mario Badescu (59ml-miroase foarte bine,are si particole sclipitoare prin ea,love it<#
fard pulbere argintiu-preferatul meu,chiar mi se potriveste,imi plac nuantele de argintiu si auriu
si un superb set colier si cercei de care m-am indragostit la prima vedere<3


Multumesc Anca!:)Am fost rasfatata cu cadouri in ultima vreme si mai am de primit setul de 16 pensule castigat pe blogul Adynei ,abia astept:)Multumesc Lui Dumnezeu!

Un comentariu: