luni, 27 februarie 2012

Lamurire legata de concursul HS Fashion Store

 La concursul HS Fashion Store se pare ca sunt un fel de cogazda,acest lucru nu mi-a fost prezentat clar de la inceput,deci toti cei inscrisi si de pe celelate bloguri vor fi "adunati" la un loc de organizatori si extrasi 4 castigatori ,eu initial intelesesem altceva dar in fine.Imi pare rau pentru acesta incurcatura,ma simt aiurea si nu imi mai vine sa organizez giveaway-uri ,totusi mai am un ultim giveaway de organizat care ii voi da drumul in martie si la toti cei care s-au inscris la "concursul"  HS Fashion Store le ofer cate 1 sansa in plus.

13 comentarii:

  1. Lasa Andreea nu fi suparata, eu nu sunt ... asta e noi tot te citim si asteptam urmatoarele giveaway-uri. Sa ai o zi frumoasa in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Violeta nu stii cat ma bucur,dar tot ma simt aiurea , deoarece imi place sa fiu corecta

    RăspundețiȘtergere
  3. se pare ca "au uitat" sa mentioneze chestia asta la toate cele care avem acest concurs pe blog...ca nici eu nu stiam....acum aflu de la tine :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Imi pare rau de cele intamplate. Mi se pare extraordinar de urat ca nu au zis de la inceput "ma fato uite cum sta treaba" si am impresia ca a fost facuta intentionat. Ca si cum "nu dam toate detaliile iar la sfarsit se vor descurca ele cand isi vor da seama ca nu trimitem premii".
      Mie mi s-a parut supect mail-ul de la ei, ca spuneau multe si in acelasi timp nu spuneau nimic, cred ca intelegi la ce ma refer. Si ceea ce ma scoate si mai tare din sarite este ca mie intr-un final mi-au spus indirect ca si cum ca postand concursul pe blog, ei imi fac mie o favoare, nu invers.
      Sa le fie rusine ca profita de imaginile blog-urilor. Mie una nici ca mi-a mai trebuit ceva de la ei.

      Ștergere
    2. asa e,am preferat sa las concursul fiindca daca tot s-au chinuit fetele sa se inscrie poate au vreo sansa,insa numai imi trebuie...

      Ștergere
  5. Pacat, insa trebuie sa ne adaptam... Asta este nu fi suparata nu esti tu vinovata :*

    RăspundețiȘtergere
  6. da,multumesc Anicka Maya pentru incurajare,acum mi-a mai trecut,imi crescuse putin tensiunea

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea nu ai de ce sa te simti prost..asta e Romania...tara tuturor posibilitatilor.nu tu esti vinovata ci ei.:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ca acel sponsor a facut niste smecherii din care sa iasa tot ei cu capul sus,nu esti prima careia i-au facut "oferta"de neanteles.Vroiau publicitate,promovare si atat,tu te simti prost fata de noi,ai vrut sa fii corecta si nu stiai ce ascunde concursul.Stai linistita,nu are rost sa iti faci griji,chiar daca ne inscriem si chiar daca vom merge toate "la gramada",nici o clipa nu am gandi ca este vina ta,atata timp cat exista un sponsor cu niste reguli...iar despre gestul lor,nu mai e nimic de comentat,tu sa fii sanatoasa si voioasa!O seara placuta,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar chiar ati castigat fetelor, pentru ca puteti vedea lista cu premiile pe pagina de facebook: www.facebook.com/HS.FashionStore. Si vezi cate din participantele tale inscrise au castigat si apoi numara...

    RăspundețiȘtergere