duminică, 13 ianuarie 2013

Imi place...

Noile lacuri de unghii Nicole by OPI din 2013,sunt nuante clasice ,foarte frumoase care mi-ar placea sa le am:
Pictures


  Plum to Your Senses-un mov foarte frumos ,chiar nu am aceasta culoare printre ojele mele

                                                               NI406 Plum to Your Senses

               Totally in the Dark-mi s-a terminat oja neagra iar aceasta pare perfecta

                                                            NI408 Totally in the Dark


                         Please Red-cycle-rosul intotdeauna e preferatul meu

                                                        NI407 Please Red-cycle


                                            Still Into Pink-un roz foarte dragut

                                                    NI409 Still Into Pink

                                              o combinatie frumoasa <3 font="font">
                   
                                                                        foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu