joi, 28 martie 2013

Review Rimel Volume Build by Oriflame

Hello,astazi va destainui efectele rimelului Volume Build ,noua inovatie Oriflame ,cu o perie destul de mare ,(ador periile mari fiindca ele sunt cele mai bune pentru volum) cu o formula flexibilă unică ce permite crearea a 3 machiaje diferite in functie de momentele zilei sau de evenimentele la care participam.



          malin 1 -Un strat -Volum de lux     
malin 2  -3 straturi-volum dramatic 
malin 3 -  5 straturi -efect de gene  false                    
               


Ce promite:Fiecare strat de mascara aplicat va fi ca primul! Fără efect încărcat sau gene lipite, inestetice, casante. Cu adevărat revoluţionar! De asemenea, peria inovativă îţi permite să optezi pentru gene separate şi mega-volum, dacă vei folosi partea cu peri lungi sau să creezi straturi şi mai îndrăzneţe de volum personalizat, dacă alegi să foloseşti partea cu peri scurţi.





L-am testat in 3 pasi:

Trebuie sa spun ca peria e perfecta ,e genul meu de perie,confera volum si important nu incarca genele si nu se lipesc intre ele .


Prima data am aplicat un strat si am observat cum genele se alungesc si nu se lipesc,creeand un volum natural pentru un machiaj natural  de zi.



  
A doua aplicare dupa cateva ore ,am mai insistat cu peria inca de 2 ori si efectul a fost vizibil ,dar genele nu erau incarcate si nu s-au lipit intre ele.


A treia incercare  si preferata mea ,nu stiu daca efectul este de gene false ,insa se apropie foarte mult,avantajul genelor false este ca sunt mai dese ,si tare mi-as dori sa le am si eu asa.Insa la volum m-a uimit ,nu mai avusesem de ceva vreme un rimel care sa-mi confere extra volum ,fiindca eu prefer sa am genele mari si bine definite si fara sa se lipeasca intre ele ,astfel evit sa arat ca "femeia paianjen" :)




Imi place ca genele raman catifelate si dupa aplicarea celor 5 straturi ,nu le intareste ca o sarma ghimpata :)),se demachiaza usor si e rezistent ,bine nu si la Cascada Niagara :)).

In concluzie merita achizitionat ,pretul e bun 14,99 lei si nu spun asta fiindca l-am primit spre testare,mie chiar imi place si e pe lista de favorite.


                                                           

2 comentarii:

  1. eu sincer n-am curaj sa aplic atatea straturi, mi se pare ca le incarca prea tare, dar culmea ca la tine arata super ok :).

    RăspundețiȘtergere
  2. da m-am mirat si eu :) ca dupa 5 straturi arata bine ,depinde de fiecare psp :)

    RăspundețiȘtergere