miercuri, 24 aprilie 2013

Surpriza Farmec

A venit ieri curierul cu un colet ,de care nu stiam si surpriza ...Farmec a ghicit ca urasc tantarii si alte insecte si mi-a trimis un Repelent pentru tantari si insecte.Multumesc chiar imi este de folos!

A venit caldura si mergem la iarba verde ,ne plimbam prin parc ,cel putin eu cand sunt libera mereu ies in parc sa ma relaxez putin,insa cand mi-e lumea mai draga apar si insectele deasupra mea si incep sa fac "arte martiale" cu ele si mai vin si "vampirii" si ma golesc de combustibil .Un arma asa delicata ca Repelentul este ideala.

"Farmec are ac de cojocul lor (si de cel al insectelor si al capuselor)! ;-)
 In perioada 1 - 19 mai, la fiecare comanda online de pe siteul www.farmec.ro primesti cadou un Repelent pentru tantari si insecte"


Revin review :)



10 comentarii:

  1. e bun si contra capuselor? m-ar interesa tare mult....multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ,e bun , producatorul spune asa: Produsele repelente ţin insectele (ţânţari, căpuşe, purici) la distanţă, fără a le omorî, protejându-ne astfel de muşcături.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :) eu cred ca ar trebui sa imi fac stoc :)) mereu ma necajesc insectele,ar fi fost bine daca corpul nostru ar fi produs o substanta care sa le tina la distanta

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. ingrediente:N,N-DIETIL-M-TOLUAMIDA(DET)(CAS 143-62-3):15 % (8,25 G) ,ALTE INGREDIENTE(45%) PROPAN-BUTAN-IZOBUTAN(40 %)

      Ștergere