joi, 11 iulie 2013

Imi place ...

Hello, imi plac parfumurile dulci,fructate ,si mereu m-au incantat toate parfumurile lansate de Jennifer Lopez .
Vara aceasta ne incanta cu un nou parfum ,inspirat de miresmele Braziliei ,Rio Glow ne invaluie in acorduri florale  si fructate mixate cu note lemnoase si note verzi .

 Notele de varf :note verzi, mar, para si piersica;
 Notele de mijloc: prune, floare de portocal si heliotrop; 
Notele de baza : mosc, ambra, vanilie si extract de cedru alb.

Deja m-am lasat purtata de valurile parfumate ale noului Rio Glow ,Brazil here I come :)Eu te amo !Abia astept sa ii simt mireasma indeaproape .
Parfumul este editie limitata si are 100 ml EDT.

Pe voi ce miresme va incanta vara asta ?


Jennifer Lopez Rio Glow Summer 2013 Fragrance Jennifer Lopez Rio Glow Fragrance for Summer 2013   Info & Photos

Jennifer Lopez Rio Glow Fragrance Summer 2013 Jennifer Lopez Rio Glow Fragrance for Summer 2013   Info & Photos


3 comentarii:

  1. Eu l-am avut pe primul de la JLo, si anume Glow, un parfum care mi-a placut foarte mult si am incercat fara succes sa-l mai gasesc ..cu siguranta ca si acest nou parfum de ea e senzational...

    RăspundețiȘtergere
  2. da il stiu il avea verisoara mea ,mirosea super <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu imi plac parfumurile dulci. Eu ador Burberry Body.

    RăspundețiȘtergere