luni, 10 februarie 2014

Testez Noul Persil Expert Gel primit in cadrul campaniei Buzzstore.ro

Hello, m-am inscris la campania lansata de Buzzstore .ro si Iuliana Tudor ,ambasadoarea Persil in Romania  si am avut norocul sa ma numar printre Buzzerii ce vor testa noul detergent Persil Lichid Gel .Imi place sa testez mereu produse noi si sa  va impartasesc din micile mele experiente , de asemenea imi face placere si cand imi impartasiti si voi din experientele voastre :)

Am primit :

                                            1x Detergent Persil Expert Gel 1,46l
                                            10 x Detergent Persil Expert Gel 73 ml 
                                            11 x Brosura informativa
                                            1  x Prosop alb fata
                                            1 x Ghid de BUZZ



E pentru prima oara cand testez detergentul Persil si eram curioasa cum vor arata hainutele mele dupa spalare .

Trebuie sa mentionez ca la orice tip de produs prima oara apreciez mirosul ,bine dupa impactul vizual, stiu ca si ambalajul are o oarecare importanta insa pe mine degeaba ma atrage ambalajul daca mirosul nu este pe placul meu .Pana acum ambalajul are 1 pct ,e simplu dar atragator ,mirosul de asemenea 1 pct ,nu e foarte  intepator  ,este fresh .Si culoarea are 1 pct ,verdele ma duce cu gandul la natura , ma relaxeaza atat mental cat si fizic prin urmare sunt optimista ca hainele vor iesi curate si parfumate :).



Este special creat pentru a curata hainele albe si cele dechise la culoare.

Sfaturi pentru o spalare rapida si eficienta .


Am fost placut surprinsa de efectele acestui detergent,iata care sunt beneficiile acestuia:

-Are informatiile esentiale si dozator pentru o dozare eficienta in functie de gradul de murdarie si tipul petelor

66 ml


75 ml


Daca  duritatea apei este scazuta sau medie se recomanda  cantitatea de 73 ml per spalare daca hainele nu au multe pete si respectiv 155 ml daca hainele prezinta pete multiple 

Daca duritatea apei este ridicata sau foarte ridicata se recomanda  cantitatea de 93 ml per spalare daca hainele nu au multe pete si respectiv 175 ml daca hainele prezinta pete multiple 

-Poate fi folosit atat la spalarea automata cat si cea manuala, aici are pct bonus ,e destul de enervat si costisitor sa cumperi 2 tipuri de detergenti unul manual si unul automat 

Pentru 10 l de apa  la spalarea manuala se recomanda cantitatea de 40 ml de produs.

- Spala si la temperaturi joase 20 'C,am spalat  manual o bluza alba care am patat-o de propolis si m-am bucurat cand am vazut ca au disparut petele :)

-Nu mai raman urme de detergent pe haine ,mai mereu ma confruntam cu aceasta problema ,in special pe hainele mai inchise la culoare ,dar si pe cele deschise  si se indeparta destul de greu ,uneori eram nevoita sa le clatesc din nou ca sa scap de urmele de detergent.

-Hainele au capatat un parfum discret ,fresh in urma spalarii

Daca ar fi sa aleg intre detergentul obisnuit sub forma de pulbere si cel lichid ,clar il aleg pe cel lichid ,este mai econom ,nu este iritant ,tot timpul stranut de la detergetul tip pulbere si nu lasa urme pe haine.





Daca va place sa testati produse si sa povestiti mai departe experienta voastra ,va invit sa va inscrieti in echipa Buzzerilor cu un simplu click   Aici!






Voi ce tip de detergent preferati ,lichid sau sub forma de pulbere ?

4 comentarii:

  1. Pe mine nu m-au selectat în această campanie, dar nu-i o problemă, cred că fiecare are dreptul la o șansă.Folosesc de obicei detergent pulbere, însă atunci cand am haine cu mai multe pete, îmi place sa pun din cel lichid, de obicei Ariel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ,fiecare are dreptul la o sansa ,vorba aceea viata e ca o loterie ,si eu tot pulbere folosesc , e prima data cand am incercat varianta lichida si e ok, o sa - i dau o sansa si pe viitor ,Ariel nu am incercat varianta lichida ,pup

    RăspundețiȘtergere
  3. BUY 24 - Magazin online

    http://www.buy24.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. BUY 24 - Magazin online

    http://www.buy24.ro

    RăspundețiȘtergere