sâmbătă, 3 mai 2014

Spaghetti cu smantana si creveti

Hello,crevetii sunt preferatii mei in materie de fructe de mare si cei mai "accesibili " la pret ,imi plac si homarii,crabii dar se gasesc mai greu si sunt foarte scumpi,numai spun de raci ... mi-e o pofta ...

Aseara am facut una din portiile mele favorite de paste,fiindca si pastele sunt preferatele mele, le mananc aproape zilnic ,cred ca am gresit tara :) in Italia trebuia sa ma nasc sau... Franta ...

Voila!Reteta arata cam asa...

Ingrediente(1 portie):

 200 g spaghetti
100 g smantana cat mai grasa (asa o prefer eu)
2 triunghiuri de branza topita light
1 catel de usturoi
1 ardei iute
5 creveti
unt
ulei de masline
salara verde 
1 rosie
1 castravete
ceapa verde

Se pun spaghetele la fiert ,in apa cu sare si putin ulei de masline.

Se spala crevetii ,eu am ales varianta prefiearta , se pune o tigaie pe foc cu o felie de unt ,putin ulei de masline si catelul de usturoi,se adauga apoi ardeiul iute taiat felii si crevetii, se soteaza 2-3 minute .



 Peste pastele gata fierte se adauga o felie de unt ,cele 2 triunghiuri de branza topita si smantana, se amesteca si gata se pun intr-o farfurie ,deasupra se aseaza crevetii si de jur imprejur o salata simpla alcatuita din rosii,salata verde,ceapa verde  si castravete.



O reteta simpla si delicioasa!Pofta buna!




Un comentariu: