miercuri, 15 octombrie 2014

Review Crema Apidermin lejer de zi /noapte

  Abia in septembrie am apucat sa ma rasfat cu cremele Apidermin Lejer de la Complex Apicol Veceslav Harnaj,e o perioada mai grea si am mai putin timp pentru mine.


Am folosit anul trecut  crema mai grasa  Apidermaliv care era potrivita pentru tenul meu ,nu ma deranja textura si faptul ca intra putin mai greu in piele decat aceasta noua formula lejera  Apidermin ,care se strecoara rapid in epiderma.



Crema de zi hidratanta Apidermin Lejer are o textura lejera,un parfum discret ,se intinde usor si asa cum am spus intra repede in piele .Este buna ca si  baza de machiaj ,are si SPF 15 nu stiu cat ajuta ,poate era indicat sa fie mai mare ,dar e bine si asa decat deloc.






Este recomandata pentru tenul normal sau mixt ,al meu e mixt ,dar in sezonul rece mai mult uscat .Dupa ce am folosit crema nu am avut probleme cu lipsa de hidratare ,ma bucur ca "  ne potrivim ", momentan nu am nevoie de o hidratare intensiva avand in vedere ca vremea a fost destul de blanda cu noi pana acum.




Contine unt de cacao,laptisor de matca si vitamina E.

Ingrediente: AquaOctocryleneGlycerinButyl MethodibenzoylmethaneCoco-Caprylate/CaprateHydrogenated Vegetable OilGlyceryl StearateAcid Stearic, Cocoa Butter, Royal Jelly, DL- Alpha Tocopheryl, PhenoxyethanolSodium Lauroyl GlutamateDipropylene Glycol, Caprylyl Glycol, Decylene Glycol, Parfum, TetraSodium EDTA



Gramajul este de 50 ml si poate fi achizitionata la pretul de 13 lei .



Crema de noapte regeneranta Apidermin Lejer are o textura putin mai  grasa ,insa diferenta este mica fata de crema de zi,intra destul de repede in piele si dimineata cand ma trezesc am pielea catifelata si fericita :),parca imi place mai mult ca cea de zi , cred ca hidrateaza mai bine .





               Contine nelipsitul laptisor de matca,ulei de samburi de caise si vitamina A.

IngredienteAqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Oil,Prunus Armeniaca Kernel Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Glyceryl Stearate, Cocoa Butter, Acid Stearic, Royal Jelly, Retinyl Palmitate, DL-Alpha Tocopheryl,Phenoxyetanol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dipropylene Glycol, Caprylyl Glycol, Decylene Glycol, Parfum, Tetra Sodium EDTA.


Gramajul este de 50 ml si poate fi achizitionata la pretul de 14 lei.

In concluzie imi plac aceste doua creme, nu fac minuni ,dar imi lasa tenul hidratat ,nivelul de hidratare fiind unul mediu, voi vedea cum se vor comporta cand va fi mai frig afara.

Ma bucur ca am participat la  aceasta campanie de testare, astfel am descoperit alte produse  interesante  de la  Complex Apicol Veceslav Harnaj, imi pare rau ca nu am avut timp sa ma bucur de ele imediat dupa ce le-am primit ,dar nici acum nu e tarziu .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu